Gå til innhold

Venter du gutt? Hvilke navn tenker du på? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi veldig usikker på navn ennå, men noe fint blir det nok til slutt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jente som heter Iselin, så tenker på isak nå, eller birk.. Men har lyst på noe på i da.. men finner liksom bare isak som er et fint guttenavn på i,...

Skrevet

Man sier jo ikke "simen" (semen på engelsk som betyr sæd). Navnet Simen blir uttalt Simon ("saimen") på engelsk og jeg har aldri hørt at noen blander dette med sæd. Skrivemåten er også mer lik navnet som på engelsk er veldig populært. Så fult så international er hun kanskje ikke??.....

Skrevet

Så morro da! Artig at søstern kan være med på navnvalget da!

Har tenkt litt på Sander også, syns det er fint. Men har jo tenkt så veldig mye på Edwin i det siste, og har nesten vendt meg til det :P Så kanskje det ender med det ;)

Og så er det en del andre navn jeg syns er fine, som : Leander og Lucas, men er jo såå mange som kaller ungene sine det for tiden. Sååehh...

Vi skal på 3D UL snart, så kanskje vi får en annen formening om navn da, kanskje det blir lettere rett og slett :)

Skrevet

Gutten vår skal hete Eirik Antonius.

Eirik er et sterkt norsk navn og Antonius er opp-igjen-kalling etter min mormor som het Antonie..

Skrevet

Jeg synes Kasper er veldig fint. Hva med Casper med C siden Celine er med C?

Her blir det nok Lars. De andre barna har navn på fire bokstaver så da fortsetter vi med det;)

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig at vis dette er en gutt vil han hete:

Felix (sambo sitt ønske)

men er glad i vetle og har lyst på et navn som begynner på

E eller passer godt med Erika

Jente kommer mest sannsynligvis å bli

Elvira (mitt store ønske)

eller Sandra

Skrevet

Vi har en Adrian <3 , men hvis det er en lillebror i magen blir det nok Sander. Annet alternativ vi hadde er August!

Skrevet

Jeg hadde innmari jentefølelse frem til UL, så vi hadde igrunnen kommet frem til Klara eller Hedvig.

Så sier jordmor at vi venter en gutt! Sjokk! Så nå heller vi mot Konrad eller Eilert... Men har 15 uker igjen, så vi kan jo ombestemme oss enda ;)

Skrevet

Hei! Vi venter en gutt i september, og på vår liste står Vegard på en nokså klar førsteplass. Brage og Sindre er de "neste" alternativene.

Vi har Siri Marie fra før. Synes alle tre navnene står bra til snuppa - vi er glade i litt trauste, norske, solide navn.

I tillegg er gubben litt opptatt av at det ikke skal være navn som blir altfor mye brukt nå - han har selv et navn som lå på "topp-lista" da han ble født, og synes ikke det var noen stas med fire i klassen og fem på håndball-laget med det samme navnet...

Da vesla vår ble født var det ca 70 som hadde fått navnet Siri de siste årene. Det er noe av det samme med Vegard.

Skrevet

Vi venter gutt og han skal hete Lucas. det eneste guttenavnet vi begge liker..Er jammen ikke lett å finne et navn som begge parter er tilfreds med :)

Skrevet

Sommerbeibi: sa jordmor at hun var sikker på at det var gutt? Det må ha vært en stor overraskelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...