Gå til innhold

Venter du gutt? Hvilke navn tenker du på? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 22+2 uker på vei med mitt 2.barn. Har ei jente på 2 år som heter Celine, så det å gå gravid med en liten gutt nå er så merkelig. :P Uansett, navn.... det er så vanskelig. Hvilke navn tenker du på? Her er noen av de vi liker:

- Kasper

- Patrik

- Oliver

- Lukas

- Benjamin

- Nikolai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer ikke til enighet her vi... Men Christoffer / Kristoffer er et alternativ i alle fall.

Skrivemåten derimot er vi heller ikke enige om...

Skrevet

Heisann, vi venter gutt i juli og vi synes også guttenavn er forferdelig vanskelig, men her er de vi har tenkt på:

- Bror

- Oliver

- Lucas

- Leander

- Caspian (kanskje til mellomnavn)

Vi kommer aaaaldri til og bli enige og bestemme oss.....:-)

Skrevet

Liker Benjamin godt ( men nå heter gutten min det også da ;) ) Vet ikke hvilket kjønn det blir enda, jentenavnet er klart.. Står mellom Daniel og Jonas om det blir gutt:)

Skrevet

Her blir det Maximilian, eller Max Emilian. Vi kommer til å kalle han Max <3 Liker litt tøffe navn :)

Skrevet

gubben har to navn på lista, verre med meg :P Men på "menyen" står det foreløpig:

Fredrik + mellom navn som vi ikke har funnet ut av enda.

Sølve + kanjse mellom navn.....

Ja... det var det til nå.

Men med guttungen som vi har nå, så skulle han hete Simen.........MEN når bestevennina min som er veldig internasjonal nevnte at, hvis du sier det på engelsk... ja trenger vel ikke å få det inn med Tskje :o)

Skrevet

Vi tror vi skal kalle han enten Benjamin eller Sebastian. Var inne på både Vetle og Jonathan før vi visste hva det ble! Men nå er det sikkert at det er en gutt:):)

Skrevet

Jeg synes Benjamin er det nydeligste guttenavnet som finnes. Hadde brukt det selv om jeg kunne.

Skrevet

Denne gangen blir det Nicolai. Har en gutt å 9 mnd som heter Alexander og en på 17 som heter Christian. Har ei jente også som heter Lene Marie.

Skrevet

Her blir det en Noah!!!!!

Har ingen andre alternativ... har ikke hatt det heller... Navnet sitter helt fast i hodet.... Jentene på 6 og 3 kaller ham også bare for Noah i magen, men samboeren er ikke helt sikker, men han venner seg nok til Noah di siste månedene før han kommer til verden...

Skrevet

Noa er fint navn :-)

Liker Leon veldig godt også!

Vi har bestemt oss for Gabriel,for gutten vår som kommer i begynnelsen av august :-)

Skrevet

Syns dette med navn er veldig vanskelig, men vi har tenkt litt på Edwin...

Syns det var litt ''merkelig'' i starten, men jo mer jeg tenker på det, jo bedre syns jeg det blir :P

Hva syns dere?

Skrevet

To alternativ så langt.

Gabriel

Isaac

:)

Skrevet

Jeg liker Matheo, men det liker ikke mannen min, han liker Lucas, jeg synes Lucas er fint men føler alle heter det nå...

Så forløpig står det mellom

Sander og Mathias... og vi heller mest mot Mathias

Får vel bare vente til prinsen kommer i juli og se åssen han ser ut=)

Skrevet

Det skal vår gutt hete også, bare at vi skal skrive det Edvin:) Har dere noen fra før? Vi har en Emma:)

Skrevet

jeg klarer ikke helt å bestemme meg, det står mellom mads, aksel, rasmus og andreas.

Hvis det hadde vært jente hadde navnet vært kjempelett, men mye vanskeligere med gutt :)

Skrevet

Eirik

Heine

Theodor

men blir nok en Eirik om det blir gutt.....

Skrevet

Her blir det kanskje Theo.

Vi har ikke bestemt oss helt, mannen sier ikke så mye ennå. Ellers liker jeg Eik. Men det er neste litt FOR sært.

Skrevet

hær står de vel mellom willy eller walter... :/

ikke enkelt.

Og siden jeg så gjennomtenkt utrykket etter vi fikk nr 1; neste gang skal du få velge. (til far.. )

pokkers lite gjennomtenkt når jeg hører hvilke navn han har i tankene...

men uannsett man venner seg til de.. mine tanker ble for skremmende (olve,brage og gard) siden storebror på snart 2 heter Tord

Skrevet

Vi fikk beskjed på UL om at vi ventet en gutt, og han skulle da hatt navnet Bo. Men så viste det seg at det var en jente som kom ut.. :)

Skrevet

Så koselig da! :D

Dette blir vår første, men har en niese som heter Emma da! :)

Er ekstremt usikker på navnvalg! Er såå mange å velge mellom, og såå mange som ikke er aktuelle fordi et familiemedlem heter det, og så er det såå mange som har en mening om hva vi burde/ikke burde kalle han(Selv om jeg vet at det er vi som har det siste ordet, syns jeg det er vanskelig når de syns at våre forslag er helt på jordet :P ) Har heldigvis 3 mnd igjen til termin da, men folk ''maser'' om dette navnvalget hele tiden! ;P

Skrevet

Tord, Eskil, Vettle, Berge.....liker godt gamle norrøne navn jeg da :-)

Skrevet

Ja, da har dere jo litt tid:) Hvilke andre navn tenker dere på?

Enig, dette med navnevalg er veldig vanskelig....her er det far og datter som har forelsket seg helt i navnet Edvin. Alle mine forslag blir dømt nord og ned, så nå har jeg gitt opp. Og etterhvert som tiden går blir jeg mer og mer glad i navnet Edvin. Morsomt med et litt spesielt navn denne gangen, siden storesøster sitt ligger på navnetoppen;)

Skrevet

Har en gutt fra før som heter Benjamin, spiren i magen har fått navnet Nathaniel. :) Hebraiske navn på oss så langt, men er i grunnen nokså tilfeldig. Vi liker betydningen av begge navnene.

Skrevet

Edvin syns jeg også er kjempe fint, men samboer er ikke enig.

Nå er vi inne på Elliot, etter bestefaren til sambo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...