lillemej:) Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Hei! Vi vurderer å legge sommerferien til Tyrkia i år, men har hørt at det er veldig varmt der!! Er det noen som har noen erfaringer å dele? Er gravid, men i kjempefin form! Åsså skal vi ha med barna våre på 5 og 7 år... Vil gjerne også høre erfaringer fra noen som har vært der med barn på sommeren På forhånd tusen takk!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Hei! Vi har ikke vært der med barn, men jeg var der for noen år siden iaf, i månedsskiftet juni/juli (i Alanya). Da var det 36 grader i skyggen, med andre ord; rimelig varmt. Var glad jeg verken var gravid eller hadde med barn da! Vi skal til Tyrkia i år med våre to barn på 5,5 og 3 år (og forhåpentligvis en i magen på det tidspunktet, hehe), og vi har valgt å legge den turen til høstferien, da det ikke er like varmt lenger, men fortsatt god sommertemperatur. Tror varmetoppen i Tyrkia er i midten/slutten av juli (opptil 40-45 grader har jeg hørt?), så jeg ville nok vært litt skeptisk til å reise dit med små barn og som gravid i akkurat den perioden. Men...det er jo mange son gjør det og de har det vel sikkert fint, men det er nok greit å tenke seg litt om. -Håper du kan få noen flere svar her fra noen som har vært i Tyrkia med barn da, kanskje de kan komme med litt mer erfaringer
cilla82 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Var der i sommar. Eg kjem aldri til å reisa til Tyrkia i juli igjen. Det var alt for varmt, over 40 grader. Ellers var Tyrkia veldig bra. Lykke til med ferien
*Lissja* Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Jepp...veldig varmt:o)) rundt 35 og 40 grader da vi var der.. ok for oss, men man må like det da ja. Må bade ofte for å kjøle ned kroppen.
1+1+1 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Var der fra juni-august i fjor sommer:) Med guttene mine på da 5 og 6år, gikk kjempe fint Skal også være dær i sommer, og da er jeg 7 mnd på vei.. Bade mye, drikke, spise is, sitte i skyggen.. herlig
1+1+1 Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 selv hadde jeg ikke behov for å sitte i skyggen i fjor, satt i sola hele tiden jeg Og barna bodde i bassenget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå