Miss Snow Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Om noen tenker på å fotografere sine små (eller noe annet), så anbefaler jeg denne dama på det sterkeste. Vi fikk masse fine bilder, til en veldig overkommerlig pris (i forhold til f.eks. Fame..). www.drea.se (hjemmesiden er under oppgradering, så link er til blogg )
Gjest mphs Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Eller sjekk ut denne: http://frkmartine87.blogg.no/ Hun syns jeg er flink og har fått både bhg bilder og andre bilder fra.
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Synes Katrine er flink jeg.. Spesiellt babybildene hennes er fantastiske! http://www.katrinefoto.no/index.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå