Gå til innhold

Hun biter hele tiden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i puppen, så da stopper jeg ammerunden, gir flaske og pumper meg heller.... vet ikke hva jeg skal gjøre! Sier ikke bite mamma, også presser jeg hodet litt inn mot puppen for å få henne til å slippe, men det syntes hun bare er supermorsomt og begynner å le!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt gjorde det samme etter en stund. Det viste seg at han ikke ville ammes mer rett og slett.. :(

Skrevet

:(( trist asså.

Men hun koser seg så masse med puppen uten å bite på kvelden/natten og på morgenen. men resten av dagen er det bare biting. Tror det går mot ammeslutt her og snart. Delammer bare, men er litt trist likevel.

Skrevet

Høres kjent ut ja. Han sugde fint på natta og kvelden, men tror det var fordi han var trøtt. På dagtid bare beit han eller snudde seg vekk. Jeg slutta bare på dagen nesten og han har aldri savnet det i ettertid. Han var da 8,5 mnd men drev på å beit en stund før det.. Han var så interessert i annen mat at puppen ble for krevende og kjedelig for han :)

Jeg tenker som så at holder man ut til ungen ikke vil ha mer, så har man gjort en formidabel innsats. Så lenge de er over 6 mnd så betyr det jo ikke allverdens om man slutter å amme :)

Skrevet

I dag har hun ikke bitt, hun har bare tenner nede så er ikke sykt vondt, men om det kommer tenner oppe også, da slutter jeg tvert hehe.

ja jeg er kjempeglad for at hun har villet ha pupp så lenge, i og med at jeg har hatt så lite melk, og erstratning får hun etter nesten hver amming, har fått det siden hun var en uke gammel bare. Mitt første mål var 4 mnd, til hun skulle begynne med litt smaksprøver. nå er hun 6 mnd, og jeg er utrolig glad for det. klarer bare ikke legge dette på hylla enda, selv om jeg burde...slitsomt å drive å pumpe hele tiden.

Skrevet

ÅÅÅ her også. Det er så sykt vondt!! Lillegutt har også bare tenner nede men han biter så hardt!!! Begynte å blø for litt siden. Ammingen er ikke noe hyggelig lenger og jeg har lyst å slutte, men han tar ikke flaske og vil ikke ha grøt :o(

Han er 6 mnd

Skrevet

Uff du får bare fortsette å prøve med både flaske og grøt. prøv litt ulike flasker, helst en som er formet som puppen, feks tommi tippie:)

Skrevet

Ja den kan vi kanskje prøve, har bare Avent sine...

Takk for tips :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...