Gå til innhold

Hvor mange dager igjen TIRSDAG 19 April :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEr er det 3 hele dager igjen til termin. Og jeg er veldig klar.

Masse stikkinger og mens murringer. Og veldig aktiv baby!!! Håper det skjer noe snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen og veldig aktiv baby;-)

hatt 2 dager med vonde kynnere med menssmerter... kanskje det blir gang snart:-)

Skrevet

2 dager på overtid. fullmånen hjalp INGENTing!!! Skuffaaaaaaaa!!!!!

Skrevet

6 dager og heeeeeelt klar. Men ingenting som skjer uheldigvis....

Skrevet

4 dager igjen! Ganske lei ja, men JM tror jeg føder rundt termin :)

Skrevet

16 dager!! Krysser fingrene for at det blir bare 10 ;0) Hehe. Men gikk over sist med brask og bram.

Skrevet

Teller ned: 53 dager igjen her ;)

Har vasket babyklærne idag <3<3

Skrevet

17 dager her, og er klar :) Var på sjekk på søndag på føden, hadde da 1 cm åpning og helt moden. Slimproppen gikk for en uke siden. Og jm sa at om jeg fortsetter å ha blodblanda slim, tyder det på at det fortsetter å åpne seg, så blir like glad hver gang det er masse guffe i trusa eller på papiret :P hehe...

Skrevet

65!!

Skrevet

Termin idag.. Vært til kontroll og sjekket modning, null og niks... Var ikke mulig for jm å foreta noen hinneløsning, da det var for umodent. Fikk modningsakkupunktur, ny runde imorgen, men blir vel neppe på en ukes tid enda da... *sukk*

(",)

Skrevet

19 dager igjen:) Kan godt komme litt før for å si det sånn;) Han har vært roligere de siste par dagene,så er glad for å ha jordmortime imorgen.. Er vanligvis veeeeldig akiv,så blir lett bekymret om han skulle ha en litt

"slappere" dag:S

Skrevet

1 dag igjen.....men har ikke troa på den dagen!

Skrevet

21 dager igjen, og fødeklar :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...