Gå til innhold

Noen som har født prematurt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 35 + 3 og har i det siste

- Hatt skikkelig nedpress

- Stikninger i underlivet, svært sterke til tider

- Mindre aktivitet fra baby i magen (men vet hun har det bra, har sjekket m/ CTG)

- Generelt mye vondter her og der

- Og etter et dobesøk nå nettopp tørket masse brunt slim som jeg regner med er deler av slimproppen

- Har smålekket fostervann den siste uken

- Menssmerter

Hva tror dere? Ligger det an til prematur fødsel her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja fødte i uke 8 så man kan jo si det var meget prematurt:( Dessverre var ikke barnet levedyktig:(

Skrevet

Visst du som svarte fødte i uke 8, så heter det vel vel at du aborterte..

Jeg måtte ta keisersnitt i uke 34, pga HELLP-svangerskapsforgiftning... Poden var litt "liten" i utvikling, fikk ikke dreisen på å suge pupp, men...elles alt ok.

Skrevet

Tja,kan jo vær det. Men du kan også gå med disse "plagene" i mange uker til.

Skrevet

Fikk i 31+4 sist pga HELLP, og dersom jeg kommer meg til 35+0 denne gangen skal jeg hoppe og sprette av glede. babyen klarer seg veldig fint visst den kommer nå, kan kanskje bli litt pes med ammingen første ukene, men det går seg til!

Skrevet

Så det dere prøver å si er at dere hadde de samme "symptomene" bare at det var sv.skapsforgiftning?

Føler egentlig ikke at noen av disse svarene svarer på det jeg faktisk spør om.. Men takk alikevell :o)

Skrevet

Er du sikker på at du lekker fostervann? Hvis vannet har gått skulle du være innlagt på sykehus og bli igangsatt/få keisersnitt hvis barnet ikke har kommet etter 3 døgn pga infeksjonsfaren.

Vannet mitt gikk og jeg hadde tak i ryggen og menssmerter i 3 døgn før de tok ks i uke 34.

brunt slim kan være slimpropp eller det kan være gammelt blod pga skjøre slimhinner.. Har opplevd begge deler. Fødte da også i uke 34.

Det kan være du føder prematurt.. men det kan også være kroppen som modnes klar til fødsel ang vondter og menssmerter.. Hadde det i 2 uker Fødte da i uke 36..

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...