Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Fordi en kvinne som ikke vil bruke sexy undertøy eller sexleketøy åpenbart provoserer mer enn det meste her inne.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Å, er det de kåte, liberale lesbene som opphøyer mannen som svar på Indias hellige ku som er på tokt?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Antakelig fordi DIB er småbarnsmødres svar på Se&Hør. Sex selger i høy grad her....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Forstår ikke hvorfor så mangesvarer på noe annet enn det HI spør om. Spørsmålet er helt konkret og svaret enkelt.Tråden er lang fordimange har svart på¨den.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 ja, og fordi sex på DIB selger (Sørger for mange kommentarer). Spørsmålet var vel egentlig hvorfor det var så mange kommentarer på et så uinteressant innlegg.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 Det er ikke det som er spørsmålet. Spørsmålet var hvorfor er trådenlang, den er lang fordi mange har svart. Hvis spørsmålet var: hvorfor gidder så mange svare på den tråden, ja da kommer se&hør og sexteoriene inn i bildet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #10 Skrevet 19. april 2011 Synes faktisk ikke at betydning av spørsmålet er så opplagt jeg, for et hvilket som helst nek burde jo skjønne at det var mange som hadde svart! Tror nok heller det er du som ikke klarte å tolke spørsmålet 16:35
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #11 Skrevet 19. april 2011 Det er der du driter deg ut. Du tolker teksten når det slett ikke er saklig å gjøre. Spørsmålet kan nemlig ikke misforstås uten at man tyr tiltolkning som ikke hører hjemme.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #12 Skrevet 19. april 2011 Selvfølgelig så går det an å tolke så lenge det blir for dumt å svare noe (og ikke minst spørre om noe!) så innlysende som det der. Jeg nekter å tro at noen her er så dum at de spør om sånn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #13 Skrevet 19. april 2011 Neida, de er nok ikke så dumme, bare veldig dårlig på formuleringer.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #14 Skrevet 19. april 2011 ja nettop. Og hvis spørsmålet ikke var helt korrekt formulert, så var det ikke så enkelt som at "det er mange som har svart". Skjønte du det nå, eller skal vi ta et 4 ukers kurs slik at det virkelig sitter?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #15 Skrevet 19. april 2011 Jeg tror du må være spesielt treg 17.06. Poenget løper forbi deg og du gjentar deg selv som en kjedsommelig Ari Behn roman. Det er dog temmelig festlig å lese hvordan du stadig tilbyr meg hjelp til å forstå de enkleste ting.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #16 Skrevet 19. april 2011 Jammen du har jo ikke forstått noen ting. Det er jo derfor jeg gir deg det inn med teskje. Du sa jo nettop selv at det var et dårlig formulert spørsmål, og da har du jo bekreftet meg da. Og likevel så nekter du.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #17 Skrevet 19. april 2011 Hehehehe, hva er det du innbiller deg at jeg ikke har forstått egentlig? Hittil har du nemlig bare tilbudt meg hjelp til å forstå selvfølgeligheter, men hvis det er sånn at du har hatt en eller annen genial åpenbaring er du velkommen til å dele den. (Hvis du nok en gang presenterer hva HI antagelig mente å spørre om i sitt elendige formulerte spørsmål avskriver jeg deg som tregere enn gjennomsnittet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå