Gå til innhold

Man kan da ikke si noe sånt til andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabobarn ringte på igår og lurte på om hun kunne besøke oss, jeg sa greit og ringte moren for å sifra at hun var hos meg. Moren sa at hun skulle komme om litt, hun kom inn hun og. Datteren sa at hun var sulten, mine barn skulle spise middag da, jeg sa at hun og kunne få mat, moren fikk mat også. Jeg har kjent moren for mange år siden før vi ble naboer igjen, hun kaller meg for vennine, men jeg kjenner henne ikke så godt. Hun er ca. 10 år eldre enn meg.

I hvertfall jeg har har 3 barn 1 år, snart 3 år og en på 5,5. Min mann jobber og jeg er hjemme med barna.... Naboen ringte meg tilbake på kvelden og sa, åh har barna lagt seg? Jeg sa ja, da sa hun: " Fikk så vondt av deg idag jeg" Jeg sa åh hvorfor det da? Nei så sa hun at hun viste hvordan det er å være alene med 4 barn, og at det ikke er lett. 4 barn? Jeg har da 3, så sa hun nei, men du passet jo barnet til søsteren din dagen før...... Jeg hengte meg opp i hvorfor hun fikk vondt av meg, når hun og datteren kom på den måten og fikk mat alikevel. Barna mine gjorde ikke noe spesielt som kunne få henne til å synes synd på meg....og for alldel jeg er ikke alene med barna. Hun hadde ikke noe svar da, men sa at hun skulle ringe meg tilbake noe hun aldri gjorde. Hva skal det bety??????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...