Gå til innhold

Nå er det snart Mai alt! :-)


Caroline89

Anbefalte innlegg

Tiden går fort, 12 dager til termin 1.Mai i dag. Hele svangerskapet har gått utrolig fort, og nå er det ikke lenge igjen til vi er tobarnsforeldre :-)

 

Merker at det begynner å bli tungt nå, har mye mensmurringer, kynnere og litt slim. Bortsett fra det, virker det ikke som om hun har planer om å komme før. Hadde håpet hun ville komme litt før, for nå begynner jeg å bli litt lei, hehe.

 

Uansett gleder vi oss masse! :-)

 

Hvordan er formen om dagen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenk på det, det står virkelig over nå! Herlig!

 

Formen min er egentlig utrolig bra om dagen. Slimproppen gikk for en uke siden, og var blodblandet. Har hatt blodslim nesten hver dag etter det. Var på føden på søndag fordi jeg ahdde regelmessige ganske vonde tak i magen. Da var jeg helt moden og hadde 1-1,5 cm åpning, og fikk beskjed om at jeg kunne forvente meg fødsel i løpet av noen dager.. Sitter nå enda å venter, men det er egentlig helt greit :) Har tak gjennom hele dagen, men de er ikke regelmessige nå,og bare litt vonde, så tiden vil vise når hun bestemmer seg for å sette kursen ut :)

 

Masse lykke til dere andre, nå er vi snart ferdige med ventetiden, gud så herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...