Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Nå har jeg spist en hel baconpakke (kjøpt i sverige) helt selv.. Så, spørsmålet er da, burde jeg skamme meg ?
Kristin-87 Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Har man lyst på bacon, ja så har man lyst på bacon hehehe
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Personlig synes jeg bacon er ekkelt,men skamme deg vet jeg ikke. Hvor stor pakke var det da? Slanker du deg?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Føler du selv at du burde skamme deg? Var det godt? Hva følte du da du spiste den? Går det utover noen andre enn deg selv? Hvorfor delte du ikke med noen? Har du økonomi til å spise en hel pakke alene? Hva føler du nå?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 hehe.. Var vel 9 stk i pakken.. Jeg slanker meg vel egentlig ikke, men er jo Obs på hva jeg spiser og ikke.. Men idag var det et unntak
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Føler du selv at du burde skamme deg? Vel, kanskje! Heldigvis er det igjen to pakker til resten! Var det godt? Godt, ja! Hva følte du da du spiste den? Går det utover noen andre enn deg selv? Nei, det er jeg som får smaken av smør og mye salt, pluss at det kan bli konsekvenser, hehe.. Hvorfor delte du ikke med noen? Ingen andre er hjemme. Har du økonomi til å spise en hel pakke alene? Tja. Hva føler du nå? Godt spørsmål.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #10 Skrevet 19. april 2011 Det kommer helt ann på hvordan du stekte de ? Stekte du de myke eller til de ble veldig sprø ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå