Gå til innhold

Burde jeg skamme meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spist en hel baconpakke (kjøpt i sverige) helt selv..

 

Så, spørsmålet er da, burde jeg skamme meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man lyst på bacon, ja så har man lyst på bacon hehehe ;)

Skrevet

Personlig synes jeg bacon er ekkelt,men skamme deg vet jeg ikke. Hvor stor pakke var det da? Slanker du deg?

Skrevet

Føler du selv at du burde skamme deg?

 

Var det godt?

 

Hva følte du da du spiste den?

 

Går det utover noen andre enn deg selv?

 

Hvorfor delte du ikke med noen?

 

Har du økonomi til å spise en hel pakke alene?

 

Hva føler du nå?

 

Skrevet

hehe.. Var vel 9 stk i pakken..

Jeg slanker meg vel egentlig ikke, men er jo Obs på hva jeg spiser og ikke.. Men idag var det et unntak :)

Skrevet

Hahaha beste svaret 12:37 :)

Skrevet

Føler du selv at du burde skamme deg? Vel, kanskje! Heldigvis er det igjen to pakker til resten! :)

 

Var det godt? Godt, ja!

 

Hva følte du da du spiste den?

 

Går det utover noen andre enn deg selv? Nei, det er jeg som får smaken av smør og mye salt, pluss at det kan bli konsekvenser, hehe..

 

Hvorfor delte du ikke med noen? Ingen andre er hjemme.

 

Har du økonomi til å spise en hel pakke alene? Tja.

 

Hva føler du nå? Godt spørsmål..

 

;) Hi.

Skrevet

Skam eller ei, pakken er borte:-)

Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan du stekte de ?

 

Stekte du de myke eller til de ble veldig sprø ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...