Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Har tatt minipiller til rett tid hver dag. Fikk mensblødning i starten av første brettet, men nå er jeg over en uke inne i andre brett uten å ha fått mens igjen. Er det normalt? Eller er det en fare for at jeg er gravid???
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Hvilket merke tar du? Jeg gikk på cerzette, og en av bivirkningene er uregelmessig mens og at man kan miste mens helt. Jeg hadde litt uregelmessig mens de første mnd, deretter mistet jeg mens helt. Minipiller skal jo være ganske sikkert, og ihvertfall så lenge du tar de til samme tid. Jeg var flink med å ta de til riktig tid, men siden jeg mistet mens valgte jeg og ta stikkprøver med graviditetstester bare for å roe ned meg selv av og til
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Tar conludag... Godt å høre det ikke bare er meg:) Ble litt nervøs! Tror det blir en test innimellom her også hvis jeg mister mensen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå