Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Noen som bruker dette? Pga langvarig angstproblemer, sliter jeg til tider med veldig vondt i nakken, og da hjelper ingenting annet. Legen vil helst at jeg lar være, men en venninne av meg fikk beskjed av sin lege at det var helt greit å ta,,
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Jeg tar Paralgin Forte ved behov grunnet en ryggskade etter en bilulykke for flere år siden. Jeg tar kun ved store smerter, og selvsagt så lave doser som mulig. Legen har sagt at dette går bra så lenge jeg bruker så lite som mulig. Brukte Paralgin Forte i første svangerskapet også, og fikk en frisk og rask jente.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Jeg tok det to ganger før jeg visste at jeg var gravid pga sinnsyk tannpine, har født en frisk og rask gutt Så lenge man ikke overdriver og tar hver dag men kun ved krisetilfeller så tror jeg det går bra.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Je tar det flere ganger i uka pga hodepine,det samme gjorde jeg i forrige svangerskap og fikk et velskapt barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå