Gå til innhold

Og jeg som aldri har vært sjalu:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gjennom 5 år, og jeg har bestemt oss for at vi er klare for neste skritt, med tanke på forlovelse. (Det er jeg som har holdt tilbake, siden jeg har måttet finne meg selv først.)

Vi fikk barn i fjor og har et fint familieliv.

Nå sitter jeg å ser på forlovelsesringer, fordi jeg vil være med på å bestemme sånn nogenlunde, da han helst vil fri til meg.

MEN, nå har jeg mest lyst til å gråte, for han har gjort dette før! Jeg så plutselig for meg at han sto å valgte ut ringer, og planla å fri til sin eks. Hun er helt ufordragelig, og ingen forstår hva han så i henne, så det forsterker sjalusien min.

Vi har ikke lik smak på kvinnfolk, så jeg begynte jo å lure på hvorfor han plutselig ville ha meg.

Nå vil jeg i mitt stille sinn bare gå rett til bryllupet, for den dagen har han aldri delt med noen. Og jeg vet ikke hvordan han fridde, så det sitter som et stikk i meg, om han velger å gjøre det på samme måte til meg.

Sant skal sies, at han var en tøffel etter henne. Hun var utro og bestemte alt, så det irriterer meg å tenke på at om hun ikke hadde dumpa han, hadde han enda vært sammen med henne!

Åh, for ei kjedelig lesing for dere, men jeg måtte bare få mitt triste sinn ut. Og håper jeg sitter med en god følelse etterhvert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har en fortid. Så lenge han ikke er forelsket i x'en fremdeles så har du ingenting å frykte! Om hun var manipulerende og han tøffel var det kanskje hun som bestemte hvordan alt skulle gjøres forrige gang. Gi mannen frie tøyler, vit at det er DEG han elsker og vil dele fremtiden med. Alle har bagasje, noen tyngre enn andre, og en enkelt x bør ikke veie så tungt.

Skrevet

Han vil egentlig pule eksen sin, for du er ei støgg fitte!

Skrevet

Jeg flyttet nesten sammen med eksen min. Så ombestemte jeg meg, og jeg skal love deg at jeg nok blir omtalt som en heks av et kvinnfolk i hans omgangskrets. Nå er han samboer og pappa til 3. Jeg er gift, 3 barn, hus og hytte og hund... Jeg skal love deg, du har ingenting å være sjalu for. De funket ikke, og selv om de var forlovet, så er ingenting det samme med deg!!

Fortid er fortid, og det du skal tenke er at når han velger ringer, så tenker han hvor utrolig heldig han har vært denne gangen. Og at den forrige var en frosk han måtte kysse på veien for å bli den han er nå. Den som vil gifte seg med deg!!!!!

Skrevet

Å, takk for svar! Jeg håper jo at jeg, i mitt stille sinn, vet dette:)

Uheldigvis for oss, bor hun i nærheten, og hun ser på oss hele tiden. Det er så ubehagelig. Og min mann kommer inn døra og ler, så jeg tror nok ikke han er interessert lengre. Hun la jo an på ham en stund senere, så kanskje han vil ha meg da!:-)

Herregud, jeg er latterlig til tider!

Dere er supre<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...