Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Jenta mi på 4 mnd. Har hatt avføring 4 ganger nå på 3 timer. Det kommer ikke mye. Men dette er jo ikke vanlig for oss. Kan hun være syk? Hun har skreket litt mye idag også.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Har ikke kjent noe antydning til tenner. Men kan det være derfor hun har så mye avføring? Det er veldig flytende, nesten som når hun var helt nyfødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå