Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Hørte en gang om et par som ventet barn. Fikk vite tidlig at ungen hadde downs syndrom. De fikk valget om å avslutte svangerskapet. De sleit hardt med valget men valgte å beholde barnet og forberedte seg deretter på at det skulle bli født et annerledesbarn. Da ungen kom viste det seg at ungen var helt frisk!!!! Går det virkelig ann?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Hvis de hadde tatt fostervannsprøve går det vel ikke an.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Eh ja. Og de blir alle som får påvist downs mens de er gravide, info om.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Skjedde kanskje for 30 år siden dette da?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Samme skjedde med kusina mi, ca 10 år siden.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Selvfølgelig går det an, og det blir man da informert om at ingenting er 100% sikkert her i livet før man holder det i hånda, og kanskje ikke en gang da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå