Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 vi er 2 jenter og 1 gutt i alder fra 27 år til 37 år... Vi har aldri kranglet, har alltid vært gode venner alle 3. Jeg kan ikkeehuske en eneste krangel/uenighet mellom oss, og mamma sier at vi har aldri kranglet. Jeg føler meg så heldig som har 2 så flotte søsken!(og jeg skjønner ikke hvordan noen søsken kan krangle så mye som noen gjør...det kunne aldri falt meg inn!) Flere som faktisk aldri har kranglet?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Jeg og broren min,som er 2 år yngre enn meg, kranglet omtrent hele barndommen...men vi kunne være perlevenner også da :-) Men lillesøsteren min,som er 11 år yngre enn meg, har jeg aldri kranglet med, Kanskje naturlig siden hun er så mye yngre enn meg :-) I dag er vi bestiser tross stor aldersforskjell, fine søsteren min :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Moren min påstår også at vi tre søsknene aldri kranglet, men jeg husker godt at vi både kjeftet, lugget og sparket, så litt selektiv hukommelse er det vel inne i bildet. Jeg tror i grunnen det er sundt med litt krangling og temperament, og at man lærer mye av å håndtere uenighet både med og uten sinne. Det er en del av oppveksten, og jeg tror det er bra at søsken får krangle litt seg imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå