Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 vurderer å kjøpe camping vogn.men kan ikke betale mer enn 100 000 kr for campingvognen.er det mulig å finne en bra camping vogn for den prisen?hvor mye koster omregistrering og årsavgift på campingvognen..og hva med forsikring..Når jeg kjøper camping vogn hva er det viktig å sjekke? Hvis jeg velger å finne en camping plass er det vanlig å betale ca 10 000kr i året for leie av plass pluss strøm..??håper på svar...
campingman22 Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ville sjekket finn.no hvis jeg var deg. Du kan finne noen kupp der spesielt på slutten av sesongen. Ellers når det gjelder utstyr ville jeg sjekket ut http://www.Campstuff.no. De forhandler alt til campingvogner, fortelt, campingmøbler og alt i campingutstyr. Alltid billig frakt og hurtig levering.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 vurderer å kjøpe camping vogn.men kan ikke betale mer enn 100 000 kr for campingvognen.er det mulig å finne en bra camping vogn for den prisen?hvor mye koster omregistrering og årsavgift på campingvognen..og hva med forsikring..Når jeg kjøper camping vogn hva er det viktig å sjekke? Hvis jeg velger å finne en camping plass er det vanlig å betale ca 10 000kr i året for leie av plass pluss strøm..??håper på svar... Vi kjøpte brukt vogn i fjor. 50000 kr. Vi er 3 da. Den er kjempe greit. Stor plass inni. Sengeplass til 5 har også fortelt som er like stor som vogna. Vogna står fast på camping plassen. Betaler 13 000 kr I året. Da kan vi bruke felles do og dusj så mye vi vil. Båtplass er også inkludert men ike strøm.. Anonymous poster hash: bd6e8...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå