Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 min bruker kun boxer, for trusene er TRANGE eller lause rundt lårene. Lindex har fine boxere, men pierre robert er også gode. Ellers er det vel hipp som happ, men de jeg bestillte fra Ellos var små i str, og det er jo kjedelig, pluss at de fort ble frynsete i strikken rundt midjen. Min sønn elsker å løpe rundt i boxer og t-skjorte om morran, og vi bruker boxer som pysj nå som det er så varmt. Truse får han gnagsår dunt lårene av hvis han sover med dem.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Takk for svar.. Har prøvd et par av Pierre Robert, og de virker veldig greie, så fint å høre at de anbefales.. Ellers så skal jeg kjøpe noen på Lindex også.. Viktig å prøve ut litt
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 bare husk å kjøpe en good del, for de blir fort møkkete er min erfaring, ihvertfall hvis de brukes om natten, min sønn er "fæl" til å bæsje utenfor rennekanten på bleia, og da er boxeren klar for vask jeg har ca 14, 2 per dag Det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå