Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Har pratet med hun idag, der hun fortalte at hun (kanskje) var gravid.. Hun har tatt abort før og det ønsker hun ikke igjen.. Men så er det samboeren hennes som sier at om hun beholder - så vil han ikke være i starten, men heller komme inn i livet til ungen da den har vokst litt.. 3-4 år.. Hun er ganske fortvilt og vil ikke gjenomgå abort engang til.. Jeg støtter henne... men blir helt frustrert over samboeren hennes.. Bare jeg som syns han har fjern tankegang?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Nei, det er HAN som har fjern tankegang! Han kan jo ikke velge bort barnet sitt i x antall år, for å så ta del i det igjen! Hadde jeg vært kollegaen din ville jeg kasta mannen på dør, og beholdt ungen! Sånne mannfolk er ikke noe å samle på!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Jeg er enig. han har vært med på det, så han har også et ansvar. Og da kan han ikke bare stikke av før så og komme å ta endel da han føler før det.. Hi.
Gjest meg&mini Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Herregud!! For en taper.. Forhåpentligvis vil han komme seg etterhvert. Det er vanlig at menn blir veldig skremt i starten, med mindre de ønsker seg en unge og det er planlagt. Det sies jo at menn ikke blir pappa før ungen er født. Det første hun burde gjøre er å ta en test for å sjekke om hun er gravid eller ikke. Og la han få lov til å ta det litt som han vil i starten, og komme over sjokket. Bf var veldig forbanna og lei seg i starten. Han kalte meg ting han aldri har sagt før ( og forsåvidt siden) og sa at han ville ikke ha noe med meg å gjøre. Han sa selvfølgelig unnskyld for alt han hadde sagt og i dag stortrives han som pappa:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 OG NOEN MENN SIER SLIKT OG MENER DET OG TAR det aldri tilbake (sorry capslock). ja, jeg snakker av egen erfaring. hvis hun er graid bør hun beholde barnet. er hun ikke gravid bør hun gjøre det lsutt før hun blir gravid med en slik tufs igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Ja. Greit at han ble skremt men.. Nå har nå han pratet veldig mye om barn og sagt han ønsker seg barn.. Så kan vel si det var ganske planlagt (ihvertfall følge det jeg hørte..) Hun skal ta en test om noen dager.. Det er bra han sa unnskyld og trives som pappa nå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå