jippiii Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hvor mye er det reelt å tenke at en går ned i begynnelsen? Begynner på mandag, gleder meg:-) Å finnes det tyggis/pastiller en kan spise når man går på denne kuren? Hører mange får dårlig ånde, greit å ha noe for hånd da:-)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Vektnedgangen varierer veldig.... jeg har vært på lavkarbo siden torsdag og har gått ned 3,5 kilo. Vet ikke om jeg har vært i ketolyse, men regner med jeg har vært d i allefall i helga..tør ikke helt pga ammingen. Store IFA kan du spise:) Og så må jeg bare anbefale den sukkerfri mørke sjokoladen fra rema1000.....kun 2 karber pr 100 gram:) kjempegod!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Jeg gikk ned 3.7 kg første uka, men det er jo bare vann.... Lykke til! Skulle begynt igjen selv, men finner ikke motivasjonen...
Gjest mphs Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Du må ikke finne på å være i ketose om du ammer. Da må du slutte å amme.
jippiii Skrevet 19. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2011 Da må jeg få kjøpt store Ifa til jeg begynner på mandag:-) Har 20 kg som skal av, så håper dette gir en kickstart!
kroi Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Dette vet du tydeligvis lite om. Ketose er det kostholdet menneskeheten har utviklet seg på. Det er først de siste brøkdelene av menneskehetens levetid at vi har hatt mulighet til å spise foredlete matvarer som sukker, mel ol. Hvis ketose var farlig for mennesker/gravide/fostre/nyfødte så hadde ikke menneskene vært her i dag. Kall det gjerne steinalderdiett.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Torkil (fra ketolyseboken) har sagt at man kan være i ketose så lenge barnet spiser annen mat også. Jeg delammer bare og har veldig lite melk;) hun spiser mme, grøt og frukt også så dette går bra!
Gjest mphs Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Om det var jeg som du mente viste lite om det så nei jeg vet mye om dette. Og uansett hvordan du går ned i vekt går tungmetallene over i melken når man går mer enn 0,5-1 kg ned i vekt i uken. Om man bare ammer litt går det nok bra, men hadde vært bedre å lått være helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå