Gå til innhold

Plutselig blei alt veldig tungt=(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmm.. Akkurat nå blei alt veldig tungt.

Jeg er i mammaperm, har en helt fantastisk litter datter og verdens beste samboer. Nå sitter jeg alene hjemme i stuen. (samboer på jobb, baby sover.) og ble sittende og tenke.. Og jeg føler ikke så mye lykke som jeg burde:( har litt vondt i magen, som om at jeg uroer meg for noe, men vet ikke hva.

 

Tenker på at jeg mest sannsynlig kommer til og være bekymret for resten av livet, p.ga datteren min. Jeg vil jo hennes beste, og vet jrg kommer til og bekymre meg mye. Tanken gjør at jeg føler meg nedstemt. Jeg føler at livet står litt stille.. Selvom det skjer noe nytt hver dag med datteren min, og jeg gleder meg jo over det. Men akkurat nå...

 

Hm. Sutrer litt nå.. Måtte bare få det ut et sted..

Det er sikkert fordi jeg trenger og jobbe litt igjen, være litt aktiv og sosial, og litt fordi jeg har begynt og slanke meg, synes det er slitsomt.

Æh.. Dette ble bare teit. Men poster likevel. Ser om noen har noen oppmuntrende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imorgen er alt mye bedre, helt sikkert:)

Dette er nok vanlig når man er i mammaperm og bli litt nedstemt i blandt.

 

Sender en klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hormonene kan være ustabile så lenge som opptil ett år etter fødsel, så da blir vi litt sånn vi mødre :) det går over! prøv å mediter litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...