fargofin Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Synes disse er så fine: http://www.trebjorner.no/productdetails.php?product=1499
Cumulus har jente og gutt Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Vi har hatt denne i to størrelser til gutten vår. Kjempegode og fine Han blir ikke svett i hodet av den når det er varmt heller. Anbefales fra meg i alle fall. Men for oss var de små i størrelsen (men gutten vår er kanskje stor i hodet?)
Cumulus har jente og gutt Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 VI har hatt denne i to ulike størrelser til sønnen vår. Vi fikk den da han var ganske nyfødt i fjor sommer, den var da veldig god da han ikke ble svett av den selv om det var varmt. Så derfor måtte vi kjøpe en til da han vokste fra den første. Anbefales fra oss i alle fall Vi syns den var liten i størrelsen, men så er ikke lillegutt så liten i hodet heller
Cumulus har jente og gutt Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Usj, maskina mi er visst ikke helt oppe og går, var ikke meningen å legge ut to ganger.
tullla Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Ja de er nydelige:) De minste mine har fått på denne så fort de var ute av magen (den har ligget parat i toppen av fødebagen). Det var den minste størrelsen, og såvidt jeg husker så passet den vel 2-3 måneder...
fargofin Skrevet 19. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2011 Da ble det en sånn i grønn til lillejenta vår! Gleder meg til den kommer!
fargofin Skrevet 20. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2011 Nå har luen kommet og den er kjempefin! Og utrolig kjapt levert! Bestilte mandag kveld og så var den her idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå