Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Han har ikke påskeegg. Han er 2 år. Han vet ikke hva påskeegg er ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Så kjedelig, sær og prippen du er da 21.13.... Selv om han ikke direkte vet hva det er så kan dere jo lage noe moro ut av det.... Huff...kjedelige foreldre!! Uten fantasi!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Har ikke gitt påskeegg eller anner godteri før de er 3, jeg.. Har heller gitt de andre ting som hører påsken til:-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 hva er grunnen til at dere gir barna påskeegg da? uansett alder
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Toåringen her elsker frukt oh bær (spesielt bær) så det må nok i.. En liten pakke med rosiner vil nok slå bra ann, og kanskje litt all bran (han elsker å snacse frokostblanding..). Da tror jeg at jeg skal ha klart å safe den ganske bra.. Han trenger egentlig ikke sjokolade i det hele tatt, og har stort sett bare fått det når vi er på besøk hos besteforeldre/olderforelsre (særlig hos oldeforeldre, bare å gange lysten besteforeldrene har på å gi litt godt med 8..!!). Dermed vet han jo hva det er og vil jo helst ha det om han får valget, man han er storfornøyd med bær og rosiner om det er det han får. Godis kan vi voksne kose oss med etter leggetid
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 - En liten leke (en liten bok i tre kjøpt på BR leker til 40 kr) - rosiner - frukt - et par kornmo kjeks - smoothie fra Ella - nye solbriller vurderer å legge et par somersandaler oppi der, må jo uansett kjøpe inn det nå, og ungen eeelsker sko. Tidligere har jeg også lagt sokker, tannbørste og tannkrem oppi (høres kjedelig ut, men barna syntes det var gøy), en ny stor-jente-kopp uten tut, uteleker (spade, sandformer...), solkrem (tid for det nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå