idagravida Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 I dag opplevde jeg noe veldig rart. Min bestemor kom på besøk, og hun gikk rett bort til meg, tok meg på magen og sa: "har du en liten baby inni magen din?" Jeg ble helt paff, vi har jo ikke sagt det til noen, og det synes helt klart ikke utenpå enda (da jeg er 6 uker på vei). Jeg fikk bare stammet fram at jeg faktisk hadde det, og hvordan i all verden hun visste det? "Det så jeg i øynene dine med en gang!" Noen som har opplevd det samme? Jøsses, trodde ikke det var mulig! ;-)
*Sammy* Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Opplevde selv at mange gamle damer sa dette , da jeg jobbet i hjemmesykepleien når jeg ble gravid med 1 mann !!
FirstAidKit Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Da jeg var gravid for første gang for noen måneder siden (endte i SA), så ringte bestemoren min og sa at hun hadde hatt en fryktelig rar drøm. Nemlig at hun hadde født en liten datter som het Eva. På dette tidspunktet visste hun ikke at jeg var gravid. Jeg sa til henne at hun skulle bli bestemor, og at Eva var navnet vi hadde tenkt på dersom det ble en jente. Det er også ganske merkelig! Det er noe med disse gamle damene...
idagravida Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Jøss, så rart! :-) Akkurat det jeg tenkte også... disse gamle damene, de har en finurlig intuisjon
FirstAidKit Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg sa forresten at hun skulle bli OLDEMOR, ikke bestemor Litt skriveleif der, gitt
konemor med gutt+spire:) Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 bestemora mi spurte meg om jeg var gravid FØR vi hadde fått det bekreftet av en test. Hadde misstanke så tok en test men den var negativ (4dager før ikm). først fire dager etter ikm fikk vi svaret. Bestemora mi sa bare at "det var det jeg visste at dere skulle ha en til. men synst dere ventet fryktelig lenge før det skjedde" hehe jeg synst tre år mellom de er en fin alder jeg da Det er noe skummelt med gamle damer. De vet bare sånne ting. Men er koselig og søtt også selv om det kan freeke meg ut av og til
Musemor med tre søte små Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Mamma merker det med en gang uansett hvor kort jeg er på vei
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Jeg og samboer var på besøk hos broren min en søndag. Da hadde vi funnet ut dager før at jeg var gravid. Etter vi dro hadde svigerinna mi ringt min mor å spurt om jeg var gravid, og da var det ingen som visste det. var 4 uker påvei. Når jeg fortalte det noen uker senere til di, så sa svigerinna mi at: det var det jeg visste. Jeg så det på ansiktet ditt, for gravide får ett annerledes ansikt. Så... jaja hu hadde jo rett )
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 Også denne ganger var det ei på jobben som spurte meg om jeg var gravid, og det var FØR jeg visste det. Ganske sprøtt.
tinapin Skrevet 19. april 2011 #10 Skrevet 19. april 2011 Jeg fikk beskjed over natten at jeg var gravid med en gutt... Helt syk drøm, skjekket dagen etter om jeg var gravid og det var jeg... Nå er jeg altså litt over 6 uker, ingen vet det.. Så best og holde seg unna mommo og sånn da:P hehe
idagravida Skrevet 20. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2011 Hihi, kan være lurt å holde seg unna disse gamle damene med "godt" syn da ja... :-) Blir spennende å se da, tinapin, om det kommer en liten gutt, slik drømmen fortalte deg... :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. april 2011 #12 Skrevet 20. april 2011 Joa, men det er ikke så veldig lett å holde seg unna disse "gamle damene med godt syn" når det er påske, og en av dem er din mor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå