Gå til innhold

Har du noen gang slått/banket noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor, i så fall? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som voksen. Husker jeg slo neseblod på en gutt i femteklasse, han antrekk meg.

Skrevet

Aldri annet enn gjennom kampsporttrening.

Skrevet

Det har jeg aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre det. Greit jeg er hissig, men å slå noen da faller du så langt ned som det går ann å komme.

Skrevet

"antrekk meg"?? skjønte ikke helt den

Jeg slo til nabojenta fordi hun var drita full (hadde drukket jeg og) og var supersint på meg pga noe, så hun stod å kjefta på meg helt oppi ansiktet mitt lenge og ville ikke trekke seg unna og jeg slo til henne for å få henne til å holde kjeft. Hun brukket nese, jeg vond hånd

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort! Gud så harry!! ;o)

Skrevet

Nei, aldri. Vel, jeg klappet til en bekjent en gang fordi han snakket stygt om lillebroren min. Vi var fulle, det er snart 20 år siden, så vil ikke akkurat kalle meg voldelig :-)

Skrevet

På barneskolen, ja. Ellers har jeg drevet med kampsport om det teller. Jeg har også kastet en lærer over skulderen og i bakken da han la hendene på puppene mine bakfra, har tatt mange slag fra en agresiv, full, bokser på byen og kastet en unge på sjøen (på grunna) da jeg var 17.

Skrevet

Slettet. Upassende.

Skrevet

Ja, to ganger. Først søstera mi etter at hun hadde kopiert dagboka mi og lagt ut på facebook og tagget meg på alle bildene.

Så en mann som sa veldig stygge ting til meg på byen. Han sa at jeg var den styggeste han hadde sett og at jeg så ut som jeg var en levende død. Jeg banka han lett på tross av at jeg bare er 155/53, og han var en stor, feit mann. Jeg er sterkere enn jeg trodde.

Jeg angrer litt, men ikke så mye egentlig. Finner meg ikke i sånt, jeg. Men har lært meg å gå bort i stedet om slik skulle skje.

Skrevet

Slettet. Svar på innlegg over.

Skrevet

Jeg mener det. Jeg hadde skamslått søstra mi om hun hadde kopiert dagboka mi, og lagt ut på facebook!

Skrevet

Søstra di var jo direkte slem!

Jeg har slåss med den 3 år eldre broren min, så og si hele livet. Så har knekt armen hans en gang, og kragebeinet en annen.

Skrevet

Ja. To ganger.

Første gangen klappet jeg til en fyr på et utested. Han hadde vært etter meg hele kvelden og jeg hadde høflig og hyggelig avvist han. Så sto jeg ved baren og skulle bestile meg noe å drikke, da kjente jeg noen som kjørte hånda opp i skrittet på meg ( jeg hadde skjørt) og som hvisket i øret mitt at 2nå hadde jeg hisset han opp hele kvelden ved å spille kostbar, men han visste hva jenter som meg likte!"

Da vred jeg meg løs og ga han en ørefik så det sang, og fikk vaktene til å kaste han ut. Vel fortjent!

Andre gangen er jeg ikke like stolt over. Samboeren min hadde flyttet fra meg, helt ut av det blå 8 uker før bryllupet, og forsikret at det ikke var noen andre inne i bildet denne gangen. Han hadde tidligere vært utro, men vi hadde fått forholdet til å fungere igjen.

Så spurte han meg om jeg kunne komme innom han med noen eiendeler han hadde glemt, siden jeg hadde bil. Da jeg kom inn på hybelen han hadde leid, var det første jeg så et bilde av han og en annen dame, innrammet på hylla. Da eksploderte jeg og fløy på han, banket og slo, sparket og beit. Han var mye sterkere enn meg, så han holdt meg i grunnen bare fast så jeg ikke skadet hverken han eller meg noe særlig til jeg hadde rast fra meg.

Ikke helt den verdige, voksne reaksjonen jeg i ettertid skulle ønske at jeg hadde kommet med...En syrlig kommentar hadde liksom vært litt bedre i ettertid.

Skrevet

Ja, jeg slo ned en mann på byen en gang for han ikke ville la meg være i fred .

Og ga xen min et blått øye og klorte han opp i ansiktet en gang han prøvde å jule meg opp .

Skrevet

Jeg dro til ei i fylla en gang. Hun stod og la an på sambo, og hun tok ikke hans avvisning. Gikk mellom han og henne, og ba henne dra seg vekk, hvorpå hun smekka meg over kinnet og grep tak i armen min. Rakk å måkke henne over kjeften før sambo rev meg løs og bad kvinnfolket komme seg ut av huset..

Men vi lo av det mandagen etter på skolen :o) Jeg viste henne blåmerket hvor hun hadde kløpet meg. "Gjorde jeg det?! Heeerregud, unnskyld, unnskyld, unnskyld!". Hun var helt fortvilet, men skjønte plutselig hvorfor hun hadde så vondt i kinnet dagen derpå..

Skrevet

Huff ja....

Da jeg var 17år og gikk på vdg slo jeg en av kjekkasene i 3.klasse midt på nesa så den brakk. Han gikk etter meg hele kvelden og jeg fikk nok.

flau..

Skrevet

Har vel slått og banka søstra mi mange ganger til mammas store fortvilelse. Vi lekeslåss masse som barn, og begynte på kamport etterhvert og da ble det enda mer. Men aldri vært for å være slemme osv, vi har hatt det gøy og ingen har blitt skadet eller fått vondt.

Har slått ned to menn. Han ene prøvde å voldta meg, glad jeg hadde trent selvforsvar og kampsport.

Han andre terget meg og mente jeg ikke klarte å slå han, så etter lang tid med mas sparket jeg han. vi trente det samme, men han hadde liten tiltro at jeg hadde noe å stille opp med når han var over en halv meter høyere enn meg og ikke småfeit som jeg var. Han terget meg ikke siden, men han fikk jo ikke vondt heller for i kampsporten jeg trente så sparker en ikke så en får vondt, bare markerer.

Fika til exen min også når jeg tenker etter. to uker til termin med nr 2, og han syns det var så gøy å kile meg. Sa klart i fra at jeg fika til han om han ikke slutta, jeg satt i sofaen som en strandet hvalross. Han slutta ikke og jeg fika til han, tror igrunn jeg ble mer sjokka enn han ja.

Skrevet

det ar jeg gjort.

jeg slo til en av mine mobbere, han reiv meg i håret og ville ikke slippe,, så jeg drog til han med knytte neven. han hadde et fint blekkøyet dagen etter..

og reiv meg aldri i håret etterpå

Skrevet

Ikke slått, men fiket til... Bilulykke. Dame med sjokk, jeg slo og sjokket forsvant.

Skrevet

Jepp en gang, og han fortjente det etter å ha sjekka meg opp, sa høflig nei, så tok han tak rundt meg og tok hardt i den ene puppen min. Da slo jeg. HARDT! Da sa han hore og gikk :P

Skrevet

Jeg har nok det. Jeg dasket ex'en min over nesen da han var drita full og snakket om alt det seksuelle han skulle gjøre med andre kvinnfolk. Han lå ved siden av meg og jeg sa jeg kom til å gjøre det hvis han ikke holdt kjeft...vel det ble neseblod på han den kvelden.

2. gang skulle aldri ha skjedd, og det er vel noe av det jeg angrer mest på. Jeg hadde noe på gang med en fyr (vi holdt vel på i halvannen mnde) som var sykelig sjalu. Jeg danset med en barndomsvenn av meg, og da jeg gikk tilbake til min utkårede trakk han seg helt unna. Jeg prøvde å snakke, men til ingen nytte. Til slutt tok en annen jente rundt han og ba meg om å gå fordi at de to hadde noe på gang og de ventet barn sammen og det var ikke måte på hvor mye dritt hun vrengte av seg. Han sa ingenting, så ikke på meg en gang. Til slutt skrek jeg til han og spurte hva faen som foregikk, da så han så vidt på meg og sa at det hadde vært litt styr i det siste. (han hadde kommet og gått, klaget over aldersforskjellen og jeg hadde "tatt han tilbake" hver gang) Jeg så bare rødt, og dro til han. :(

Skrevet

Har nok det. Første gang i 2. klassen. Ble veldig mobba av en gutt i klassen. Ble så lei til slutt at jeg sparket han i juvelene. Han gjorde ikke så mye etter det gitt :P

Siste gang jeg slo noen var på fest. Vi var begge 16. Hun (T) kom til meg og slengte en hel masse dritt. Jeg sa meg enig for jeg hørte ikke etter hva T sa (satt å venta på en flørt) Regner med at T klaska til meg for å få oppmerksomheten min. Drittslenging kunne jeg ta, men at T slo meg godtok jeg ikke. Jeg slo tilbake med hull kraft. Gikk ut for å roe meg ned for så å få inn å se etter gutten igjenn. Nok en gang kom T til meg, hylte og slo. Slo med knyttneven tilbake for å få T unna. Dette så en venninde (H) av henne og hun kom etter meg(stooor jente) Slo meg i bakken, hoppa på meg og tok kvelertak. H slapp til slutt og jeg sprang ut. T kom løpende etter meg, sto over meg og hylte. Jeg ropte at hun skulle komme seg unna og T ble så forbanna for at jeg sa noe til henne at hun sparket meg i munnen og ødela fortennene mine..

Til slutt oppdaget de jeg var med hva som skjedde og kjøresten til venninda mi løp etter T som sprang til skogs.

Fikk hjelp av amk folkene (min flørt var en av de og var han som hjalp meg til slutt)

Fikk 10 000 i erstatning av T og H :P

Skal være sakt at jeg bestandig har hatt problemer med familien til T (mor, henne og hennes 2 brødre..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...