Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Kjenner det igjen, har hatt det før. Men får jeg antibiotika nå eller hvordan behandler jeg det.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Du kan få antibiotika. Gikk selv på det, pga. bronkitt og bihulebet., da jeg var i 1.trimester
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Du får antibiotika ja, det er noen typer man bør unngå som gravid, men dette vet legen din. Jeg har hatt både bihulebetennelse, bronkitt og lungebetennelse i mine svangerskap og fikk antibiotika alle gangene.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg fikk antibiotika ja, men den halp ikke, så her måtte vi til med nesehorn. Hjalp faktisk, så verdt å prøve! Fikk lov å ta paralgin forte mot smertene. Og jeg gråt hele veien til legevakta pga smerter husker jeg. God god bedring!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Hadde bihulebetennelse for et par mnd siden og det er jo helt grusomt! Som gravid er det ikke mye de kan gi deg om ikke du har en bakteriell infeksjon, så det er bare å krysse fingrene for at det er bakterielt. Da får du i tilfelle antibiotika. Om det er virus du har må du bare stå det ut, men du kan jo bruke saltvannsspray og nesehorn etc. Jeg var temmelig desperat og mener å huske å ha laget meg kamillete som jeg hadde i nesen med bommullspinner, men vet ikke om det er noe å anbefale akkurat.. Var noe som skjedde i 5 tiden på natten i ren desperasjon da jeg hadde så vondt at jeg ikke hadde klart å slappe av hele natten.. Dro til legen dagen etter og var sjeleglad for at det var en bakteriell infeksjon jeg hadde...! God bedring i hvertfall, og håper du slipper unna de værste smertene! (kom deg til legen forresten, jo fortere jo bedre...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå