Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Ny jobb, og nå er ryggen min helt ødelagt! Verker som besatt! Og jeg har en veldig fysisk krevende jobb, har gjort alt for å ikke belaste ryggen min feil, men det har tydligvis ikke vært nok! Jeg kan ikke sykemelde meg, har ingenting fast, men har ikke råd til å ikke ta noen vakter! Hva skal jeg gjøre??
Gjest meg&mini Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Har du prøvd fysioterapaut, naprapat eller lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå