minimera Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg leter etter forlovelses kjoler og jeg havnet på ebay, men det er jo sååå billig, mange flotte kjoler under 500 kr. Er det noe jeg ikke vet? blir det tillegg??
Gjest meg&mini Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Det vil alltid bli litt ekstra pga frakt og toll. Det spørs hvor mye det veier i grunn. Jeg kjøpte noe som veier en del kg og da ble det på rundt 600 kr.
Papegøyeblomst Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Selgeren gir deg pris inkl. frakt. Du kan jo også sende selgeren en mail hvis du har spørsmål, før du kjøper kjolen. Alt over 200 kr må du betale toll og moms på. Ellers er det ikke noen "skjulte" kostnader. Jeg har handlet mye på ebay, både dyre og billige ting, aldri noen problemer. Både selgere og kjøpere gir hverandre tilbakemelding, så hvis du klikker på stjernen etter navnet til selgeren, får du opp andre kunders tilbakemeldinger. Lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg har handla ekstremt mye på ebay, og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har betalt toll. Spør selgeren om å sette verdien på pakken så den er under 200 NOK, så er du rimelig safe!
Gjest mphs Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Jeg har handlet mye på ebay og selv med frakt og toll blir varen under norsk pris. Prøver like vell så langt det lar seg gjøre å holde meg under 200 kr. Til jul kjøpte jeg en prinsesse brudepike kjole til min datter som var akkurat slik hun hadde beskrevet hennes ønskekjole. Du kan tro hun ble glad da jeg tok den frem på julaften for å pynte henne. forlovelses kjoler har jeg ikke hørt om. Er det noe nytt?
minimera Skrevet 19. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2011 ) jeg mente forlover-kjoler. Takk for svar alle sammen!
Gjest mphs Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Å det ja. Jeg tenkte du kanskje mente brudepikekjole:) Finner du noe du liker er det ikke noe skummelt å kjøpe. Av og til kan det ta en del tid før du får varene, men bare bestille i god tid. Men som regel har det jeg har bestilt kommet innen to uker. Få deg en PayPal konto så er det sikker betaling også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå