Gå til innhold

Quinny speedi vs quinny freestyle


Trollmora86 - to fine gutter

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en av disse to vognene, men siden jeg ikke har noe erfaring med de ønsker jeg at dere som enten har en av vognene, eller har noe erfaring med de kan fortelle meg positive og negative ting ved de. :) Jeg synes freestyle-vogna ser litt lunere ut, å så har den større plass under vogna, men speedi ser jo veldig snerten og lett ut da. :) Vi kommer uansett til å bruke dreami-bagen frem til sommeren, så første vinter uten bagen vil jo barnet være ett år gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hrmf... Kan man si styr unna, som svar på spørsmålet ditt???

 

Quinny er ikke de beste vognene, ette rmin mening. Speedi er lett og snerten, og kanskje grei til en litt større unge, men, den er etter min mening ikke lun nok til en liten pode. Og, det du sier om bagen, bagen til Quinny er såpass liten at en venninne av meg måtte bytte til sportsdel da ungen var 4 mnd, da var det ikke plass til unge og vinterpose i bagen... Bare sånn for å ha sagt det. Men, det gjelder også mange andre bager altså.

 

3xl synes jeg desverre lite om, av alle mine vogner er dette en av de dårligste vi har testet (beklager),

 

Anbefaler deg på det varmeste å gå inn på barnevognguiden.no og lese brukererfaringer om vognene der! Håper du finner en vogn du liker og blir fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. :P Av alle vognene jeg har sett på er det kun quinny som jeg liker utseendet på. Til dels maxi cosi mura 3, men har hørt at den er så tung og trasig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er jo heldigvis delt! Og det kan jo være du blir fornøyd med de....

 

 

Kanskje du blir noe klokere av å lese brukererfaringer om disse vognene? Eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...