Honningmelon Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg er så lei, og alt er så vondt, så har et sterkt ønske om å føde denne uka. Har termin 8. mai. Hodet er festet, og bebisen ligger langt ned i bekkenet. De to andre kom to uker før termin. Hva tror dere? Håp for meg denne uka?
Fire småtroll Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Om de to andre kom før tiden er det vel absolutt håp Da jeg fikk ungen nr tre mente legen på sykehuset at jeg var av de som bruker kortere tid en gjennomsnittet på å lage et barn, kanskje du også er av dem? Mine har kommet 13 dager, 17 dager, 15 dager og 1 dag før termin. Han som ble født bare en dag før termin viste tegn på å være overtidig.. Lykke til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Hvis du er som Kristin1974 og meg (og en del andre) så er det store muligheter for det ja =)) (nå er ikke jeg synsk, så jeg vet ikke altså) Begge mine er født nesten 4 og 3 uker før termin... Han siste som kom 3 uker før termin hadde alle tegn på å være overtidig (de som tok imot han på sykehuset trodde ikke på meg når jeg sa når termin var...) Det er flere enn mange tror som har kortere svangerskap enn de 40 dagene. Min stesøster som har jobbet som lege i Tyskland i mange år har sagt at der "opererer" de oftere etter den regelen med kortere svangerskap enn man gjør i Norge =)
Honningmelon Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Akkurat de svarene jeg ville ha ;-) Jeg håper jeg er en av de som bruker kortere tid på å produsere en bebis Tror ikke selv jeg kommer til å gå til termin, men man vet jo aldri.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Uansett er det ikke lang tid igjen, satse på at babyen kommer snart. Men alle jeg kjenner som har fått nr tre, sier at den babyen er en luring. Både med tanke på når babyen kom i forhold til de eldre søsknene, og varihet på fødselen.. Men det trenge jo ikke stemme til deg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå