Gå til innhold

pasta til frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

pasta og kjøttsaus til frokost, brød til lunch, hjemmelaget potetsalat til brunch hehe, middag, no godt til kvelds, popcorn og sjokomelk som nattmat....

så herlig å være gravid og spise det jeg har lyst på uten dårlig samvittighet hehe, relativt sunt, ingen nykker av "må ha", nesten aldri godteri og sjokolade, så da unner jeg meg det jeg har lyst på når jeg har lyst hehe,

og ikke har jeg lagt på meg særlig heller,

andre som har den gleden ?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg unner meg det om jeg skal kalle det det. Men sunt er det langt i fra med så mye raske karbohydrater. Vanligvis er jeg streng på karbohydratene, nå prøver jeg bare å unngå sukker og for mye frukt.

Skrevet

sjokolademelk til nattmat er det dummeste man gjør. det er så dumt på så mange måter. men for all del, kjør på :)

Skrevet

sjokolademelk som nattmat er det dummeste man kan gjøre. på sååå mange måter. men for all del, kjør på ;)

Skrevet

Forstår ikke dealen med at når man blir gravid kan man kaste alle regler om sunt kosthold over bord, bare fordi man ikke har noen "nykker" og spiser 1 kg sjokolade om dagen...?

Er det sånn at kroppen din ikke reagerer negativt på dårlig kosthold og usunne matvaner bare fordi du er gravid?

"så herlig å være gravid og spise det jeg har lyst på uten dårlig samvittighet hehe" Sitat HI. Dette er det dummeste jeg hører! Akkurat som "åh nå er bryllupsnatta over, nå orker jeg aldri mer tenke på hvordan jeg ser ut". Kanskje ikke like vanlig, men akkurat like teit.

Nå, om noen gang, må du tenke på hva du spiser! Man bør følge matportalens liste (og det syntes ikke jeg var noe morsomt, følte at jeg ikke fikk spise noe av det jeg hadde lyst på), og gi kroppen mest mulig næring på best mulig måte.

Skrevet

drikker et glass med sjoko melk om dagen av og til, , ikke mer, og sjønner da ikke at det er skadelig ??? hallo haha...

er da ikke store mengder jeg snakket om, om jeg har tatt en neve full eller to med popcorn ei natt fordi jeg var på do og var sulten så er det usunt ? spiser da ikke pocorn dag ut og dag inn.........

karbohydrater ja, jeg er da ikke halt fanatiker jeg, og spiser både pasta ris og potet og grovt brød, og mener absolutt ikke det er usunt i det hele tatt,

rører nesten ikke sjokolade etc, ei heller brus, godteri generelt....

spilller ikke noen rolle hva man spiser på en dag, det er hva man får i seg over tid som teller, og poteter og ris er faktisk sunt om det er karbohydrater eller ikke, sunn pasta finnes det og , så hva er det dere skriker over ? glad det ikke er meg som sliter m vanlig sunn husmannskost og koser meg med noe godt imellom i små mengder...., for det unner jeg meg uten dårlig samvittighet i det hele tatt!!!

HI

Skrevet

er faktisk stor forskjell på sjokomelk om natten og sjokomelk om dagen. du skrev at du drakk det på natten. derfor jeg reagerte vettu frøken :P

Skrevet

Jepp, innlegget ditt over gir et helt annet inntrykk HI.

Skrevet

og helse og energi og form er bra , trener yoga , drikker grønn te, aldri kaffe, og har gått til akupunktur tidligere, har et flot samliv og en fantastisk mann, så joda, kansje det er verdens undergang å unne seg litt godt av og til , fysj og fysj,

er jo like ille å ta seg et glass vin øl eller to hvis man snakker om kosthold ? måtehold er da tingen...

så joda, ...

og nei, jeg er normalt sunn frisk og glad jente som har lagt på seg ikke så mye som en ekstra kilo i det hele tatt, stakkars dere fanatikere !!! og mennene deres, må jo bare spise salat og spesial mat dere... æsj,

finnes en middelvei, les før dere svarer ....

*morer seg*....

hi

Skrevet

haha lille hi. om du ikke drikker sjokomelk som nattmat så skjønner jeg ikke hvorfor du skrev det. og da trenger du heller ikke ta deg nær av at jeg skrev det ikke var bra med sjokomelk som nattmat siden du tydligvis ikke drikker det om natten? :) vi svarer på det vi leser vettu. kunne inne tenke oss at du tullet med oss i hovedinnlegget. er ikke synske heller.

Skrevet

skrev da ikke at jeg drakk en halvliter med sjokomelk hver bidige natt i 4 mnd!!!! hva det gir inntrykk av er jo så mangt, kommer jo da ann på hvem som leser og hvilken fantasi vedkommende har haha, hvis det ikke står spesifisert så ikke anta noe heller da,

hi

Skrevet

jaja om du ikke drikker det så slutt å ta deg nær av det da. jeeez

Skrevet

Haha, nå tar du helt av. Du kan ikke gå å være fornærmet oevr svarene du fikk ut fra hoevdinnlegget ditt. Du må jo forstå at vi kun kan ta utgangspunkt i det som står der. Vi kjenner ikke deg.

Skrevet

pleier ikke det nei, hadde et lite halvt glass sjokomelk inatt ja, men pleier ikke drikke det nei, har gjerne et lite glass på dagen hvis jeg har halsbrann etc, ellers rører jeg lite meieri produkter...

fordi om d står "som nattmat" så står det da ikke "fast nattmat" ...

var bare et lite gledes øyeblikk jeg hadde som gravid, og glad for at jeg ikke er noen fanatiker, og spiser relativt sunt og kan kose meg med noe av og til uten å gå helt berserk eller bli dausjuk av den grunn....

ser hvor lite folk blir provoser av her haha,

les heller hva det står.....

Skrevet

fornærmet nei haha,

flire godt her jeg sitter og leser deres negative fy fy bemerkninger over et glass sjokomelk og karbohydrater som jeg spiser haha....

så herlig det må ha vert på 50 talet og bare spise vanlig norsk mat, uten det ene ditt eller datt som var falrig og helseskadelig hehe....

var da ingen saom daua av det, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller haha

Skrevet

et glass sjokomelk en tilfeldig gang er da ingenting å skrive opp engang? når du skrev at du spiste det som nattmat tenkte jeg at du gjorde det fast. hva tror du jeg er? tankeleser?

Skrevet

Haha HI, du tar helt av. Hvorfor hisse seg sånn opp istednefor åå ta selvkritikk og si at du var uklar i hovedinnlegget? Merker at du er gravid ja, hormonbomba vår ;)

Skrevet

skrev da ikke at det var fast, så hvorfor antar du det ?? det var ikke det andre heller, ingen som spiser drikker det samme dag ut og dag inn vel, er jo variasjoner hele tiden ....

og hele innlegget var jo bare for moro skyld, ...

Skrevet

HI, ingenting som tyder på at sjokolademelk på natten er sunt, uansett om du drikker det eller ei. Så ikke bli så hissig nå. Holder å skrive en gang at det ikke er en vane ;) Hormoner, en hærlig tid...

Skrevet

Ta på deg lesebrillene dine og les du også. Les hva du skrev. Rart teksten oppfattes feil? Nei ;)

Skrevet

særlig..

ja er jo farlig å krysse gata og, man dør jo ikke av å ta et glass sjokomelk om natta akkurat... giiid haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...