Gå til innhold

uke 37+5 - jordmortime


mokkon

Anbefalte innlegg

Var hos jordmoren i dag :)

moden livmorhals (forkortet) og 1cm åpning :) har en del modningsrier og kommer en del slim...

Skal på modningsakupunktur i kveld kl 18. Hadde vært utrolig herlig om det ga noen effekt, men har ingen store forhåpninger...

Veldig sliten i ryggen nå for tiden, og klarer bare å sove på venstre side...

Sitter inne og leser bok og surfer på nett! (hadde nok sittet ute om vi hadde fått vasket og beiset verandaen slik at hagemøblene kan komme ut, men jeg klarer det rett og slett ikke...)

Kjenner at bjørkepollen har kommet også!

 

Har gått veldig bra til nå i svangerskapet så føler jeg ikke har så mye å klage over sånn alt i alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :)

Bare lurer på hvordan det gikk med modningsakupungturen i går:)

Er ikke helt moden enda jeg heller, og har litt lyst til å prøve;)

Hvor gjorde du det?

 

Nå er det jo ikke lenge til det er vår tur da, uansett:)

Hatt en del tak de siste dagene, men han er en typisk (nr 3 luring) han lille i magen... Så han kommer nok når han vil selv:)

 

Jordmor kjente han på hodet i dag da;) Men hodet er bevegelig, og tappen er noe fast enda og 2-3 cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier jordmor å sjekke dere innvendig ved kontroller? Eller er det kun nå på slutten?? Jeg er i uke 38 og skal til jordmor denne uka. Hadde håpert at hun kunne sjekke slike ting som modning på meg :) Men har pleid å sjekke kun hjerterytme og symfysemål :) Håper jeg får noe mer info neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...