Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg har mista en liten laptop i gulvet, noe som resultete i at plasthengslene som fester skjermen til resten av pcen knakk. Alt funker fint, men skjermen er jo helt lealaus... Skjermen er et stykke plast og dataen er et stykk plast, så nå når det er skade på begge "plastbitene" hadde det vært best å fått et nytt cover, men får man kjøpt det? Hva heter det isåfall og ca pris? Trenger altså ei ny "kasse/ramme" (Er en lenovo IdeaPad)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Det tror jeg ikke går...? Du får prøve å tape eller lime ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Hehe, ja det har jeg allerede prøvd, funka dårlig Har fått til tips å kjøpe en ødelagt pc for så å putte innmaten min inn i den, blir kanskje løsningen det. De som bygger pc selv da, kjøper de bare ferdige pakker?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Som regel ja, og så er det vel stasjonære pc'er de bygger?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Har skrudd litt på den nå, å set ut til at det er et metalhengsle som er knekt, å sånne hengsler kan man kjøpe separat, er nok det som gjør den så lealaus. Håper på at det fikser seg. Jo det er vel gjerne stasjonære PCer de bygger
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 De som bygger selv bygger kun pc, ikke skjermen. Tape det sammen med Gaffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå