Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 hadde fått kjøttkaker i brun saus, potet, grønnsaker og tyttebær servert i dåp???
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Samboeren min hadde blitt overlykkelig, det er det beste han vet. Jeg hadde blitt litt skuffet, for meg er det hverdagsmat.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 jeg må bare si : jøss, et vanlig svar her inne.. som regel er det skitkasting man kan vente seg når man spør om noe.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg personlig er ikke sånn veldig glad i det, men vet om mange i min familie som synes det er kjempe godt.. spesielt hvis man lager alt fra bunnen av. Uansett, synes folk burde få servere akkurat hva de ønsker!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg hadde blitt glad!! Synes det er så kjedelig å lage kjøttkaker selv..... så det kan fint være festmat for meg:-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Vi har elgfarse så tenkte å lage det fra bunnen av. Hadde ikke servert det om jeg hadde måtte kjøpe det.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Jeg elsker det jeg! MMM beste jeg får, eller noe av det om de er hjemmelaget så klart. Syntes det er ganske hyggelig emd norsk tradisjonsmat i dåp jeg da, fikk servert hjemmelaget betasuppe engang i dåp det var kjempesuksess! Sitter selv å tenker på hva jeg skal servere i dåpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå