Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Kommer et spørsmål som jeg ikke vet svaret på.. Hvor lenge sover babyen på Samme rom som foreldre? Når flytter dere Evt. Barnet inn på eget rom?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Her vil du få mange forskjellige svar :-) Førstemann lå på vårt rom i 12 dager, andremann lå på eget rom fra første stund.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 3 mnd havnet ungen på eget rom her da våknet h*n opp flere ganger om natten pga lyder som snorking ol..
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Det varierer nok mye fra familie til familie og fra barn til barn. Jeg mener at man må ta hensyn til hva som er best for seg selv og barnet, altså ingen fasitsvar. Vi hadde datteren vår sovende på vårt soverom frem til hun var omkring 7 mnd. Da merket vi at våre lyder plagde henne, og hennes lyder vekket meg. Så alle tre sov faktisk dårligere. Men synes det var trygt å ha henne på vårt soverom mens hun var veldig liten, i tillegg enklere når hun skulle ha mat på natten.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Oki:) takk for svar! Har en mor som reagerte kraftig på at jeg tenkte å ha babyen på rommet i 8-12 uker før han sover på eget rom. Hun syntes det var for lite og mente jeg burde ha babyen på rommet i seks måneder.. Alt er nytt for meg så vet ikke hva som er "riktig" .. HI
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Vi har barnet vårt på samme rom enda og hun er tre det er det som fungerer for for oss. Vednninden min la datteren sin på eget rom fra dag en så du må bare gjøre det som fungerer for deres familie.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Minsten her ligger fortsatt inne hos oss, siden det ikke er klart ennå på det nye rommet. Han er 19 mnd. Nummer to ble utvist rundt ca 6 måneder. Nummer en fikk eget rom da hun var ca 13-14 mnd. Gjør det som passer for dere, du!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Mine er 5 og 7 ÅR og sover inne med oss enda..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #9 Skrevet 18. april 2011 Takker for svar alle sammen Ser dette er noe jeg må se an selv for hva jeg føler er riktig Ha en super dag alle sammen i denne solrike dagen HI
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #10 Skrevet 18. april 2011 Har hatt ungene på vårt rom i 8-12 måneder. Dette har jo med nattammingå gjøre også, orker ikke dra på et annet rom for å gi litt pupp. Minsta bodde i min seng i ca 5 måneder før hun fikk prøve sin seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå