Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 skal prøve å slanke meg noen få kilo...idag har jeg spist følgende: 2 knekkebrød med salami(ja vet ikke slankekost salami) 2 glass melk 1 pære halvt eple 3 små biter kokesjokolade 70%.... og 3 vitaminbjørner hehehe:) mye?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Aaaaaaaltfor lite! Kroppen din setter seg på sparebluss når du spiser så lite, dvs du går ikke ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 shit, særiøst?jeg føler meg mett altså.....hva burde jeg spise da?:S
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Spis små måltider. Men spis ofte. Og spis magre produkter og produkter med lite sukker. nøkkelhullmerker er bra
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Helt enig med det andre svaret her, du spiser altfor lite! Kroppen din skjønner ikke det, og sparer derfor på alt av energi og fett. Mitt tips er å spise mange måltider med mindre mengde mat per måltid. Gjør litt sånn som små barn: frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kveldsmat. Og spis variert og sunt. Eksempel på meny kan være: Frokost - havregrøt med blåbær og kanel Lunsj - omelett med grønnsaker Mellommåltid - cotage cheese Middag - fisk, kylling, ris, grønnsaker Kveldsmat - frukt eller naturell yoghurt med bær
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Hvis det er så langt i dag så høres det bra ut. Men ikke spis for lite. Du mister all energi, og kroppen har ingenting å avse av verken fett eller kalorier. Du kommer til å stå bom fast. Og husk: Det er ikke nødvendigvis mengdene det er noe galt med før folk slanker seg, det er HVA man spiser ;-) Man kan storspise skikkelig om man spiser sunt. Spiser man mye fett og hveteprodukter så blir man feit. Sånn for å si det enkelt...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Pære og eple er bortimot rent sukker. Melk likeså. Hvaslags knekkebrød? Wasa husman? Eller lyst knekkebrød. Ville gått for mørke knekkebrød, evt bak dine egne. Kokesjokoladen er det også ganske så mye sukker i, så dropp denne. Du kan heller spise cottage cheese f.eks, ha på kanel så blir det nesten som grøt. Ha på litt syltetøy så blir det nesten som piano dessert. Eller ha på mais og skinkebiter, da blir det også godt. Hva slags slanking tenker du å bedrive? Hvis du har tenkt å forbli slank så må du vurdere en livsstilsendring, fremfor styrt-slanking. Ender fort opp med jojo prinsippet. Finn en metode som passer f or deg. Lavkarbo fungerte fint for meg, da jeg hater å telle kalorier. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå