Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Ja... Sliter så masse med mitt selvbilde og dårlig samvittighet for alt jeg putter i munnen. Og det ødelegger ALT annet i hverdagen. Klarer ikke fokusere så mye på annet for å si det sånn. Er kropp og rusk her og der som fyller tankene mine konstant. Og jeg HATER at jeg må spise sunt og trene masse for å være perfekt. Og at det er forventet at man skal være perfekt. Jeg forventer det jo av megselv, men føler samfunnet er så korka sånn sett. Disse tankene er altoppslukende, og mannen min blir så lei seg fordi jeg ikke ser det han ser når han ser på meg. Og jeg blir irritert fordi han ikke ser det jeg ser når jeg ser på meg. Vet ikke hva jeg vil med dette, få ut frustrasjon kanskje. Bare hater min umulige hjerne som ikke vil se at jeg fakstisk ikke er så værst....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 *klem* Ett lite tips er å se seg selv i speilet å finne ting du er fornøyd med (uten å sulte deg og henge på treningssenteret døgnet rundt), som nesa, munnen, øynene, rumpa. Fortell dette til deg selv med engang disse tankene dukker opp, om det så er 100 ganger til dagen..og etter en tid vil du se at du kommer utav den "onde" sirkelen med å bare tenke negativt om det selv hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå