Gå til innhold

Hvor mye mage har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+3 i følge menstermin. Føler jeg har begynt å få mage allerede. Den står ut, til og med når jeg ligger. føler meg ikke oppblåst og skjønner ikke hvordan det går an. Ser ut som jeg er 4mnd på vei. Lurer på om menstermin er feil og at jeg er lengre på vei en bare 7 uker. Hvor sannsynlig er dette?

Eller kanskje det er to inni der, får man mage tidligere da?

 

Er irriterende, har ikke lyst å kjøpe mammaklær enda, men er flere plagg som ikke passer lengre pga magen.

 

Like før jeg går og tar ultrlyd bare for å være sikker.

Noen flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det samme her med meg. Er komt i mammabukse allerede, men det er og like masse for og få skjult det ei stund til. Har tvillinger fra før og da var magen større, håper egentlig at det er berre en eg venter no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme her med meg. Er komt i mammabukse allerede, men det er og like masse for og få skjult det ei stund til. Har tvillinger fra før og da var magen større, håper egentlig at det er berre en eg venter no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg på den der!!! Er også 7+3 ifg. menstermin.

Blir vanskelig å skjule dette frem til uke 12 hvis det vokser mer nå.

Holder magen inne halve dagen jo...

Hører med til historien at jeg har lagt på meg et par kilo allerede, men ikke så mye at det ser ut som gravidmage altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg på den der!!! Er også 7+3 ifg. menstermin.

Blir vanskelig å skjule dette frem til uke 12 hvis det vokser mer nå.

Holder magen inne halve dagen jo...

Hører med til historien at jeg har lagt på meg et par kilo allerede, men ikke så mye at det burde se ut som gravidmage altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...