Gå til innhold

Er så lei av Marie Amelie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begriper ikke hvorfor hun skulle komme inn i landet igjen. Hva er så spesielt med henne, med tanke på alle med barn o.l. her? Mange triste skjebner, og jeg syns ikke hennes er den verste...

Leste denne bloggen. Og er enig med det som står: http://www.helenedrage.com/?p=1643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ironisk at de som er så lei av henne må snakke om henne, lese om henne eller srkive innlegg om henne. ikke rart dere er lei så mye som dere må tenke på henne. bare hopper over innleggene om henne på vg osv så slipper jeg å gå lei. :) dette er første innlegg om henne jeg har svart på xD så jeg er ikke lei avv henne, fordi jeg orker ikke engasjere meg om dette her :P

Skrevet

Sjønner ikke hvorfor det absoultt må være en god grunn til at hun får komme tilbake.

Etter å ha lest drøssevis av svar a la "hvis du ikke liker deg i landet, så flytt" så er det vel derfor hun er tilbake... hun har lyst til å bo i Norge og gikk den veien det var mulig. Via Polen

Jeg er Nordmann bodsatt i utlandet, ikke pga nød og arbeidsledighet, men fordi jeg syns Norge er for mørkt og kaldt. Så jeg flytta.

Skrevet

Hvorfor skulle hun ikke komme hit?

Hun er ønsket til en jobb og ønsker selv å bo i Norge blant annet pga kjæreste og nettverk. Hvorfor skulle hun nektes innreise?

Skrevet

Norge er jo landet hennes så hvorfor skulle hun ikke komme tilbake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...