Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Kaffe smakte ikke godt idag og te må jeg ha suketter i og da blir jeg så skjelven utover dagen. Trenger noe jeg kan kose meg med på jobb som ikke gir meg dårlig samvittighet, forslag?
Gjest Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Å stakar.. hmm nei den var vanskelig. Hva med en iskald farris? Jeg derimot sitter her å drikker cola og spiser påskemarsipan... har også potetgull liggende på kontorpulten i dag. Årsaken er at tanta kom i dag, og jeg er uhyre lei meg, hadde virkelig håpet oppe for denne runden... men så sitter jeg her da, alene, mens alle andre har tatt påskeferie......... Håper du har en bedre dag på jobb en meg...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Kjenner til den du. NYT med god samvittighet!! Vil ha påskeferie jeg og, men har ikke før etter kl 18 på onsdag, og da blir man litt trist når mannen er hjemme med de søte små i det fine været. Er man trist, da blir man fysen. Iallefall jeg Håper du får en fin dag videre HI
Gjest Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Å ja ser den! Samboer er også hjemme og nyter fridagen... litt misunnelig ja! Vi får telle timer til vi også får ferie! Takk, håper dagen din også blir fin!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Sånn lettkakao kanskje? Den er sikkert kunstig søtet, så kanskje du får skjelven av det også forresten? Eller bland litt eplejuice i farris - friskt og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå