Gå til innhold

Ja, skyt meg, men er dette grunn til å ringe BV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre fra noen venninner at ei venninne av de har ny kjæreste hele tide, har sex i samme rom som den ungen (både med kjærester og "tilfeldige" menn... Leiligheten er utrolig skitten, en hau med klær på kjøkkenet, kattepiss og kattedrit over alt..

Ungen er 5-6 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt klart, det er vel ikke noe å lure på.

Skrevet

æsj. ja. det er god nok grunn. omsorgssvikt å ha sex foran henne. og ha urin og bæsj liggende rundt.

Skrevet

Og 1 fjær blir til 10 høns....

Skrevet

Jeg synes det er grunn nok ja...

Skrevet

Ja, jeg syns det er god nok grunn til å sende en bekymringsmelding til BV. Jeg syns det er flott at folk bryr seg og kontakter BV når man er usikre, det er barns sikkerhet og trivsel som står på spill..

Skrevet

føler du deg truffet?

Skrevet

hvordan vet du dette da ? eller din venninde? har de vert der inne? stått og sett på at hun har holdt på med mannfolka ? vært statister? ville nok vært påpasselig på at det kom fra sikre seriøse kilder,

og ikke at det kommer fra noen som kommer fra noen som...bla bla 1 fjør blir til 10 høns......

ville nok sjekka opp i det selv, evt snakka med ho først, og sett der inne, og gitt henne beskjed, og heller advart henne om at hvis det ikke endret seg så ville jeg har gitt beskjed til bv, ...........

Skrevet

BV finner fort ut om det er noe i påstandene eller ikke, bedre at folk ringer en gang for mye enn en gang for lite!

Hilsen en som skulle ønske at noen hadde ringt politi/BV osv når barnefar bodde her og mishandlet oss..

Skrevet

Ja!

Man skal ALDRI være redd for å melde til BV.

MYE bedre med en sjekk for mye, enn en for lite.

Det er altfor mange barn som har vanskelige oppvekstvilkår som det er.

Skrevet

Ja, det er jo tydelig at hun trenger hjelp av noen for å få styr på hjemmet sitt, og kansje trenger hun litt veiledning når det kommer til dating.. Det er ikke nødvendigvis slik at om man kontakter bv så kommer de å tar barnet, men de kan bistå med hjelp til organisering i hjemmet, veiledning, og tilrettelegging for alenemødre(avlastningshjem osv).

Kansje hun bare trenger en vaskehjelp, fordi det blir for mye for henne å holde styr på hjemmet? Og kansje hun trenger et eget soverom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...