Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg fikk jo mota meg opp til å starte monteringa til slutt, men akkurat i det jeg var ferdig så kom drittværet. Og varte helt til i dag. Nå er det strålende sol, kvitrende fugler, og 2 stk barn her som storkoser seg ute på terassen og på plenen i herlig påskevær! Ha en nydelig dag alle sammen ;-) (Og ja, møblene er stabile selv om det er jeg som har gjort det! =))
Gjest Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Nais! Her sitter vi inne og ser ut på hagemøblene (som min bror har montert, hehe) som drukner i snø og sludd... Kos dere i sola og god påske:)!
skinnfilla Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 wow*klapper deg på skuldra* Nyt været og påska! Nå skal jeg ut å bli påskebrun;)
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 19. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2011 Ble ikke mye innesitting i går med 20 grader ute på terassen, og nå venter jeg bare på at sola skal komme i rett posisjon igjen ;-) For en nydelig ferie og påske! =D Kos dere, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå