Gå til innhold

innbiller jeg meg ting??????????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med morgen kvalme og kvelds kvalme,er trøtt og slten hele tiden.. Probleme er bare at jeg er steril så dette kan vel ikke være mulig??? hva er sjansen for at man skal bli gravid igjen når man har sterilisert seg? innbiller jeg meg alt dette eller holder det rett og slett for å klikke for meg?? skjønner ingenting nå.. har barn fra før,men husker ikke åssen det sv.skapet var.. Noen som kan hjelpe meg litt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må det jo være en annen grunn : )

 

Kanskje du burde tatt deg en tur til legen og fått tatt diverse prøver? Man skal jo ikke gå rundt og være kvalmen i hytt og vær

Lykke til!

Skrevet

Vet om ei som ble gravid etter å ha sterilisert seg.... Sier ikke nødvendigvis at du er gravid, men du bør iallefall ta en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...