Gå til innhold

Reagerer jeg feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gretten fjomp som vil styre livet mitt på tråden nå..

Spurte hva jeg skulle ikveld.. neeida, jeg skulle se en film svarte jeg, fikk da "etter det da?" Da blir det vel datan som får gjennomgå..

"Ja vel, legg deg heller da.. Eller gir jeg deg sovetabletter.. "

Dette har gjentatt seg flere ganger, han klikker om jeg prate med andre (ser på facebook eller vi prater sammen over en kaffe og han ser/hører jeg får melding eller ikke har tid til å svare han når han ringer..

Derfor sa jeg at jeg ikke hadde noe slags eiemerke der navnet hans sto.. vi er heller ikke sammen og han har derfor ikke rett til å kommentere noe som helst.. Så fort som jeg ble ferdig, la han på...

Burde jeg ha litt dårlig samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig samvittighet for hva?

Skrevet

For at jeg sa det slik jeg gjorde :P hehe..

Skrevet

Eh, nei, han høres ikke god ut. Varselsbjeller lang vei hos meg.. bedreå holde seg unna.

Skrevet

Du må i alle fall sørge for at du ikke får mer med han å gjøre. Vet ikke hva slags forhold dere har, men jeg tror du skal være glad han ikke er kjæresten din. Hold han på avstand og kom deg vekk fra han.

Dette lukter vondt, og jeg har erfaring med slik vond lukt.

Skrevet

Fyren høres farlig ut. Type eiesyk psykopat. Ikke finn deg i dette!

Gjest Antarctica
Skrevet

HØR HER HI

DU HAR SKREVET OM DENNE FYREN I 4-5 INNLEGG NÅ

ALLE SIER TIL DEG AT HAN ER KONTROLLERENDE OG PSYKO

ENTEN: SLUTT Å HA KONTAKT MED HAM, FØR HAN ØDELEGGER DEG

ELLER: KUTT UT Å FORTELLE OSS OM ALT DET SJUKE HAN SIER TIL DEG HVIS DU ER SÅ DØRMATTE AT DU FORTSATT VIL HA KONTAKT MED HAM, OG GÅ DERETTER INN I STATISTIKKEN OVER KVINNER PÅ KRISESENTRENE

Var det tydelig nok....????

Skrevet

Pashla,jeg har ikke skrevet her om dette før nå nei..

Da må det desverre være flere i samme situasjon.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss, er det ikke nesten daglige innlegg om henne som ennå ikke har blitt sammen med fyren, men som nøler litt fordi han mener at det er utroskap å snakke med en annen mann?

....vel. Unnskyld. Men svaret mitt er det samme. Jeg var vel (over)tydelig i hva jeg mener om denslags....

Skrevet

Hehe..

Jepp, og takk for det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...