Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Det er fremdeles flekker / prikker på de!!! Irriterene! Har tatt oppvaskmaskin-rens flere ganger! Noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 rens filteret i maskinen og prøv å bytte ut oppvaskmiddel
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Bruker du skyllemiddel/glansemiddel? Er også stor forskjell på de forskjellige merkene vaskepulver/tabletter. Kanskje du bruker for mye pulver så de ikke blir skylt skikkelig? Eller kanskje du skal prøve å bytte merke...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Bruker Sun, kanskje jeg skal bytte merke ja.. til det andre, hva het det igjen?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Enig- Finish er det eneste jeg har vært superfornyd med. Jeg holdt en gang på å ringe srvice på maskina fordi det nesten var mer skittent service og glass etter vask enn før- men viste seg at det var pga at jeg brukte First Price-pulver!! Er ellers veldig fornøyd med fp.,men vaskemidler kan de ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå