Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Dette med at man kan jobbe i 5 år og få fagbrev, gjelder det sykehus også? Altså, kan jeg spørre et sykehus og jeg får ta praksisen hos de, eller er det liten sjanse for at de vil ta meg inn? Får man vanlig lønn i disse årene, eller lærlingelønn?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 og i hvilket yrke på sykehus er fagbrev nok??? INGEN.. eller jo.. i cafeteriaen eller vaktmester eller noe kan det jo gå...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Når man kan være lærling på sykehus kan jeg forstå noe annet enn at man kan ha praksisordningen sin der også.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Kjenner til at dette går an i feks tømreryrket. Vet også at assistenter i sykehjem som har jobbet lenge nok, kan gå opp til praktisk og teoretisk eksamen som helsefagarbeider. Hvis du skal jobbe på sengepost på sykehus er det veldig greit å ha erfaring fra sykehjem først pga tempoet på sengeposten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå