*megan med magen* Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Alt ligger jo tilrette for fødsel nå som det skal bli fullmåne imorgen...har termin 24 april, men nå har jeg gått med 4 cm åpning, maserier og forsvunnet slimpropp i over 2 uker. Skal inn til sjekk på sykeuset imorgen hvis det ikke skjer noe ikveld/natt heller, men begynner å bli så hespetre at jeg bare vil være for meg selv egentlig. trenger ikke få høre engang til fra fødselslegen "jøss, jeg trodde du hadde født til nå!"...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeg og!!!!!! Sender ut fødestøv til alle dere som er nærme termin, la dette bli natten av alle netter da vi føder våre friske barn raskt og smertefritt:-)
Gjest Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Jeg har også termin 24.april, så jeg håper det er noe i det med den fullmånen. Har ingen peiling på om jeg har noe åping, proppen har ikke gått, men har hatt en del mensverk. Hadde vært å håpe på at det skjedde noe snart da jeg har fått påvist begynnende svangerskapsforgiftning. Skal til legen igjen på onsdag. Lykke til!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Ååå...jeg er så enig med deg...jeg begynner nå å miste motet litt...masse rier til og fra på meg å i hele dag...og jeg ser med skrekk og gru frem mot enda en natt med lite søvn og regelmessige rier Uten at noe mer skjer Jeg har jo også termin 24. april, men håper virkelig det skjer noe før det!!! Kan ikke fatte hvorfor vi skal være så treige denne tredje gangen...med andremann gikk vannet nøyaktig 1 døgn etter slimproppen gikk, og 10 timer senere var hun født! Så hvorfor det skal være så vrient for kroppen min denne gangen, undres jeg veldig over! Sukk...får vel prøv eå legge meg, da - selv om jeg vet det blir kjipt! Lykke til videre alle dere
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 JAH må henge meg på her Har termin 25 april jeg da , en dag etter deg Men guri nå er jeg lei med stor L!!!! Slimproppen min gikk for tre uker siden den, åsså har e hatt regelmessige/uregelmessige kynnere siden.. Store menssmerter i tillegg hver eneste dag. Men i natt tok d seg virkelig opp Verka som en gal.. Åsså fortsatte det idag og utover dagen, ble regelmessige idag IGJEN, men så plutselig stopp !!!WHAT liksom? Menssmertene har økt på i intensitet, og vart videre hele dagen .. Men hva skjer liskom? Huff ja jeg håper au på at fullmånen kan hjelpe oss her, alle oss som sliter litt For nå begynner e å miste motet her Tru hu får for mye go mat og trives for godt inni der til å ville ut!!
*megan med magen* Skrevet 18. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2011 ja så ble det morning igjen da, uten fødsel! har faktisk for første gan på to ker sovet godt inatt?????jeg skjønner ingenting av denne tredjegangs fødselen jeg...det blir lissom sånn at man begynner å tenke om noe er galt med kroppen min siden den ikke klarer å få fart på dette....?????rareste og mest underlige jeg har opplevd.....
Trultesmamma Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 jeg er førstegangs med termin i dag og opplevde det du opplevde forrige uke. Jeg hadde akurat vært hos modningsakupunktør også plutselig fikk jeg sove igjennom hele natta, men i natt var det på an igjen med rastløshet, ikke mulighet å sove... kjenner jeg er klar til å møte prinsessen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå