Gå til innhold

Hvordan komme på rett spor igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vært i lag i 7 år og har 2 barn sammen. I løpet av det siste året har jeg mistet følelsene for han. Det er mange grunner til det, og etter at jeg har tatt opp ting hjemme (at jeg har mistet følelsene) så har mange ting blitt mye bedre. Jeg ønsker at barna våre skal vokse opp med mor og far og synes det er grusomt hvis dette skal ødelegge familien vår.

Men problemet jeg sliter mest med er at vi har vokst fra hverandre. Og når vi skal ha det hyggelig sammen, så blir det ofte litt pinlig stille. Vi har ingenting å prate om... jeg har brukt mye tid på etterutdanning og steget i gradene på jobb, og han interesserer seg egentlig ikke for så mye.

Nå prøver jeg så godt jeg kan å "manne" meg opp til å rydde opp i forholdet og prøve å få ting på plass. Men innerst inne i magen min knyter det seg, for jeg tror jeg kommer til å føle meg mer og mer ensom i forholdet...Føler vi har vokst i forskjellig retning og egentlig er helt forskjellige mennesker.

Jeg prøver hele tiden å overbevise meg selv om at dette kan fikses, så trenger noen solskinnshistorier....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget hører vel egentlig til under parforhold eller samlivsbrudd, men det er ikke så mye aktivitet der.

Skrevet

Fortell han hvordan du føler det, forslå en hobby dere kan ha sammen. Forsøk dansing, klatring, strikking osv..

Skrevet

Strikking...hehe..ler :D Vi har noe felles, og det er trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...