Gå til innhold

Hun fornekter seg altså ikke. Uff, hun gjør meg rett og slett kvalm kjenner jeg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

enig,nå er det nok fra denne holden.hun skal være jævla glad hun er tilbake til norge etter bare 3 mnd,hun har INGENTING å klage på,så nå bør hun holde kjeft og begynne å jobbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun ikke fått all medieoppmerksomheten, hadde den vendingen av saken aldri skjedd.

 

Hun virker som en ressurssterk/oppvakt ung dame, og bruker media til å oppnå hva hun vil. Hva med alle de som ikke er så ressurssterke?

 

Det gjelder ikke bare denne saken, men andre saker, som også involverer offentlige eteter.

 

Men det var hennes sak det dreide seg om;

Hun har studert, og fått en utdannelse i/av Norge, under falske/ufullstendige personlige opplysninger.

 

Normalt sett fører det til et transittmottak, og rett ut....

 

Hun får medieblest om seg og sin sak, blir allikevel arrestert/internert i påvente av utsendelse.

 

Så gjør myndighetene om loven p.g.a henne, og bråket rundt saken...

 

Så skal hun i ettertid, ETTER at loven er endret komme å kreve en unnskyldning???

 

Kun i Norge dette er mulig...

 

Hun hadde nok kanskje fått en annen skjebne uten mediene, men det er det tusenvis av andre som kommer til Norge som får også.

 

Synes hun skulle være fornøyd med hva hun har oppnådd, og ellersse til h.... å holde kjeft...

 

Hadde det vært opp til meg, hadde jeg reversert at hun får bli, og det ene alene med basis i at hun syter nå i etterkant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud,

 

så nå har hun plutselig ikke rett til å uttale seg eller ha en mening?

 

Jeg synes de bør si unnskyld til meg også for at de brukte disse ressursene på henne og ikke på andre langt mer lugubre typer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan jo ikke være mye intelligent når hun som kriminell forventer en unnskyldning! Gæern dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...